Badusb چیست؟ بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

انواع بد یو اس بی
– بد یو اس بی کلیر USB Killer
این نوع از USB ها فقط با هدف تخریب ساخته میشوند و میتواند هدف تخریب به قسمت خاصی باشد. مثلا یک یو اس بی کیلر میتواند هارد را برای حذف اطلاعات با مشکلات جدی مواجه کند. یا انواع دیگر که میتوانند صدمات هزینه بر مانند اسیب رساندن به CPU را انجام دهند. لازم به ذکر است این USB ها مختص کامپیوتر ها نمی باشند و برای تمامی سیستم های موبایلی و کامپیوتری وجود دارند.
– USB های جاسوسی
این USB ها برای نفوذ به سیستم و از بین بردن اطلاعات خاصی در نظر گرفته شده اند، به عنوان مثال با قرار دادن keylogging USB در سیستم اجرا می شود.

قیمت یو اس بی (Bad Usb)
بد یو اس بی (Bad Usb)  در همه بازارها برای فروش نیستند و مخصوصاً در افغانستان کمتر در دسترس هستند. اما به طور کلی، آنها قیمت های نسبتاً بالایی دارند و سایت های فروش آنها برای کلاهبرداری بسیار زیاد است. و برای تهیه آنها باید مراقب باشید که از مکانی امن خرید کنید.

چه دستگاه هایی برای تبدیل به Bad Usb مناسب اند؟
 شاید برای شما سوال پیش آمده باشه که چه دستگاه هایی برای تبدیل شدن به بد یو اس بی مناسب اند؛ باید پاسخ داد که هر دستگاه Usb را می توان به یک Bad Usb تبدیل کرد و میتوان دستور کدهای مخرب ساده را اجرایی کرد اما برای یک Bad USB  اساسی بهتر است که Usb شما با فلش درایو 3.0 باشد و یک میکرو کنترل (Phison 2303 (2251-03 .

روش های مقابله با Bad USB ها
– معمولا این نوع از بد افزار ها برای اجرا کدهای خود از AutoRun سیستم عامل شما استفاده میکنند (پس AutoRun را غیر فعال کنید)
-همیشه یک آنتی ویروس بروز و آنلاین بر روی سیستم عامل خود نصب کنید (البته اگر نفوذگر ماهر باشد به راحتی آنتی ویروس ها را هم دور میزند)
– پورت های USB خود را با روکش ببندید و مواظب باشید هر فلشی را وصل نکنید!
مطمئن ترین راه حل برای محافظت در برابر حملات BadUSB مسدود کردن فیزیکی تمام پورت های USB در داخل یک نهاد است. با این حال، این روش های منسوخ منجر به کاهش بهره وری کارمندان می شود.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#usb_killer
#بدافزارها
#سیستم_عامل
#bad_usb





:: برچسب‌ها: تولید گیم درافغانستان,تولید اپلیکیشن درافغانستان , تولید سایت درافغانستان , تولید استارت اپ درافغانستان , اولین دیتا,تولید crm در افغانستان,سیتم عامل, bad usb ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: