بهترین بازی های اکشن اندروید – بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

5. بازی اکشن Modern Combat 5: Blackout
بازی Modern Combat 5: Blackout هم یکی دیگر از بازی‌های فوق‌العاده‌ عالی است که به سبک اکشن و تیراندازی در دستگاه‌های اندرویدی قابل اجراست. این بازی شامل گرافیک فوق‌العاده‌ای می‌شود و داستان جذابی را به همراه دارد. بدون تردید اگر از علاقمندان به بازی‌های اکشن اندرویدی هستید، بازی Modern Combat 5: Blackout تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان به همراه خواهد داشت. بازی مورد نظر به طور رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. بازی Modern Combat 5: Blackout بدون تردید یکی از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی موجود کنونی است.


6. بازی اکشن Grand Theft Auto
بدون تردید با بازی Grand Theft Auto یا GTA آشنایی دارید. این بازی شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود و برای سیستم عامل اندروید هم ارائه شده است. بازی Grand Theft Auto هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سبک اکشن دنیاست. متاسفانه نسخه اندرویدی این بازی به طور رایگان قابل دانلود نبوده و به منظور استفاده از آن باید هزینه‌ ای از سوی کاربر پرداخت شود. هزینه هر یک از نسخه‌های این بازی به صورت متفاوتی در نظر گرفته شده‌اند. بدون تردید اگر ازعلاقمندان به بازی‌های سبک اکشن باشید با بازی Grand Theft Auto آشنایی دارید، بنابراین توضیحات بیشتری در رابطه با آن ارائه نمی‌کنیم.

7 . بازی اکشن Shooting World 2 – Gun Shooter
دنیای تیراندازی 2: تیرانداز سلاح گرم دومین قسمت از سری بازی های فوق العاده زیبا و جذاب Shooting World است که بعد از ارائه قسمت اول (Shooting World – Gun Fire) و کسب محبوبیت بسیار زیاد ساخته و برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. این بازی به وسیله استودیوی هنگ کنگی Gunfire Game طراحی و توسعه یافته و به شکل رایگان به انتشار رسیده است.

8 . بازی اکشن  Implosion – Never Lose Hope
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت بازی Implosion – Never Lose Hope مربوط به گرافیک فوق‌العاده آن می‌شود. در این بازی شما با موجودات و غول‌های جالبی مبارزه می‌کنید و از جذابیت آن لذت خواهید بود. این بازی فوق‌العاده به طور رایگان قابل دانلود است اما در این شرایط تنها قادر به سپری کردن شش مرحله اول بازی خواهید بود. به منظور دسترسی به سایر مراحل بازی Implosion – Never Lose Hope باید مبلغ 9.99 دلار را پرداخت کنید.


9 . بازی اکشن   Westland Surviva
بقا در غرب وحشی یک بازی اکشن – ماجراجویی فوق العاده زیبا و خاص با طراحی و ساخت خوب از Helio ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Westland Survival برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجراجویی – مدیریتی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و زاویه دید بالا به پایین را تجربه کنید که در آن نقش یک کابوی را در غرب وحشی ایفا می کنید و باید هر طور شده در شرایط سخت منطقه دوام بیاورید و برای بقای خود تلاش کنید.

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#بازی_اکشن
#بازی_های_اندروید





:: برچسب‌ها: تولید گیم درافغانستان , تولید اپلیکیشن درافغانستان , تولید سایت درافغانستان , تولید استارت اپ درافغانستان , بازی اکشن , بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: