اهمیت وجود وب سایت در زمان بحران
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 

آیا کسب و کار کوچکی دارید که در سال‌های اخیر دارای رشد بوده است؟ احتمالاً برنامه‌های بسیاری داشتید که با همه‌گیری کرونا دچار مشکل شده‌اند. مردم به زحمت از خانه‌های خود بیرون می‌آیند. خرید غیرضروری را به تعویق می‌اندازند. همچنین تمام تلاش خود را می‌کنند تا در محیط بیرون از منزل کمترین حضور را داشته باشند. اگر یک وب‌سایت داشته باشید‌، مشتریان وفادار شما همچنان از محصولات مورد علاقه خود بهره می‌برند. در نتیجه شما نیز فشار کمتری احساس می‌کنید. در ادامه مقاله هفت دلیل برای اهمیت داشتن وب‌سایت در زمان بحران را برشمرده‌ایم:

 

 

اهمیت داشتن وبسایت

 

رشد تجارت
رشد تجاری دلیل مشهودی است. نه فقط در شرایط غیر‌منتظره مانند همه‌گیری یا بحران‌های دیگر. وقتی آنلاین می‌شوید‌، امکانات باورنکردنی را در مقابل کسب و کار خود باز می‌کنید. ۹۳٪ خریدها با جستجوی آنلاین آغاز می‌شود. اگر وب سایتی ایجاد کنید، جلب مشتریانی جدید که به دنبال محصولات یا خدمات پیشنهادی شما هستند آسان‌تر خواهد بود. علاوه بر این‌، به شما امکان می دهد تکنیک های مدرن بازاریابی دیجیتال را اجرا کنید SEO ،PPC، تبلیغات هدفمند و غیره برای رشد بیشتر. داشتن وب‌سایت در زمان بحران به شما اجازه می‌دهد به جای بستن تجارت خود برای مدت نامعلوم‌، به راحتی محصولات یا خدمات خود را بصورت آنلاین می‌فروشید.

 

رشدتجارت

 

حرفه‌ای بودن خود را ثابت کنید
در دنیای دیجیتالی شده، مشاغلی که حضور آنلاین ندارند جدی گرفته نمی‌شوند. ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌‌‌ای بودن و تمایل شدید شما برای بهبود‌، رشد و توسعه را اثبات می‌کند. علاوه بر این‌، وفاداری شما به مشتریان را اثبات خواهد کرد زیرا یک صفحه آنلاین بیشتر وقت آن‌ها را صرفه‌جویی می‌کند. آن‌ها می‌توانند همه چیزهایی را که می‌خواهند در حالی که روی مبل خود خوابیده‌اند بررسی کنند. این امر به ویژه در شرایط همه‌گیری موضوعی مهم است.

 

کسب و کار اینترنتی

 

روایت را کنترل کنید
این مهم است که دیگران در مورد تجارت شما چه صحبت می‌کنند‌. اما هیچ کس نمی‌تواند داستان شما را بهتر از شما تعریف کند. توسعه وب فرصتی شگفت‌انگیز برای ساختن روایت خود از روشی است که می‌بینید. به مشتریان اجازه دهید در مورد تاریخچه‌، اهداف، برنامه‌ها، اولویت‌ها، الهامات شما بفهمند. پیام این شرکت ممکن است به نقطه‌ای تبدیل شود که بتواند افراد زیادی را به خود جلب کند. مخاطبان همفکر وفاداری را تشکیل دهد که حتی در مواقع بحران از شما حمایت کنند.

 

اهمیت داشتن وبسایت برای کسب و کار

 

به حداکثر رساندن بازدهی
توسعه‌وب نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و بسیاری از صاحبان مشاغل‌، به خصوص اگر تجارت آن‌ها زیاد نباشد‌، تصور می‌كنند كه درآمد حاصل از وب‌سایت هزینه‌های خود را تأمین نخواهد كرد. آیا واقعیت دارد؟ در واقع‌، این عمل نشان می‌دهد که بازده سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما انتظار دارید. در ابتدای کار‌، شما هزینه‌های طراحی‌، کار توسعه‌دهندگان، تولیدکننده محتوا و غیره را پرداخت خواهید کرد. اما وقتی وب‌سایت شما آماده شد‌، به طرز باورنکردنی مخاطبان را افزایش می‌دهد. اگر یک کمپاین بازاریابی موفق را اجرا کنید‌، اعتبار شما تقویت می‌شود‌، و فروش رشد خواهد کرد. یک بار هزینه می‌کنید و منفعت دائم خواهید داشت.

 

اهمیت داشتن وبسایت برای کسب و کار

 

با غول‌های تجاری رقابت کنید
در شرایط بحرانی‌، قوی‌ترین افراد زنده می‌مانند. اگر فقط برای بازار محلی خدمات می‌دهید، به این معنی نیست که مجبور نیستید با غول‌های منطقه‌ای یا حتی جهانی رقابت کنید. بنابراین‌، به عنوان مثال‌، در حین قرنطینه‌، افراد می‌توانند آزادانه سفارش را به شرکت‌های بزرگ بدهند‌، زیرا وب‌سایت‌ها و حساب‌های فعال رسانه‌های اجتماعی دارند. حتی اگر آن‌ها محصولات شما را بیشتر دوست داشته باشند‌، گزینه دیگری به جز خرید از رقبای شما نخواهند داشت. درآمد آن‌ها رشد خواهد کرد‌، وفاداری مخاطبان تقویت می‌شود. در حالی که تجارت شما به دلیل عدم حضور در فضای مجازی از رقابت جا خواهد ماند.

 

اهمیت داشتن وبسایت برای کسب و کار

 

مکالمات سازنده‌تر
چه تصمیم به ایجاد سایت‌های شرکتی و چه تجارت الکترونیکی داشته باشید (بسته به نوع تجارت شما)‌، امکان تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه خود را گسترش خواهید داد. آن‌ها می‌توانند در مورد کیفیت کالاهایی که خریداری کرده‌اند یا خدمات دریافتی بازخورد دهند. این بینشی در مورد چیزهای جالب شرکت شما و مواردی که باید بهبود ببخشید ارائه می‌دهد. نکته این است که با خدمات توسعه وب‌، می‌توانید رفتار بازدید‌کننده را در وب‌سایت خود پیگیری کنید. آنچه مورد علاقه آن‌ها است را بررسی خواهید کرد و تجارت خود را مطابق با نیازها و انتظارات آن‌ها تنظیم خواهید کرد.

 

اهمیت داشتن وبسایت برای کسب و کار

 

ساعات کار تجارت خود را افزایش دهید
وقتی وب‌سایتی را طراحی می‌کنید، می‌توانیم بگوییم که شرکت شما ۲۴ ساعت فعال است. هیچ محدودیتی نخواهد داشت. مشتریان شما می‌توانند در هر زمان سفارش دهند. آیا این یک فرصت شگفت‌انگیز نیست؟ این دقیقاً همان چیزی است که شما در هنگام بحران به آن نیاز دارید، حداکثر دسترسی و حداقل محدودیت‌ها.

 

چه صاحب کسب و کاری کوچک هستید چه مالک شرکتی بزرگ، باید بدانید که داشتن وب‌سایت در زمان بحران امنیت تجارت شما را تضمین خواهد کرد.

 

 

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#طراحی_سایت
#تجارت_آنلاین
#کسب_و_کار_اینترنتی





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانسان , تولید اپلیکیشن در افغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولید CRM در افغاستان , تولید گیم درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: