گیم های دانلود شده برتر در جنوری 2021
نوشته شده توسط : اولین دیتا

بازی Clash 3D از Supersonic Studios بیشترین دانلود را درجنوری 2021 با 27 میلیون نصب در جهان داشته است. این بازی ازجنوری سال 2020، 3،300 برابر افزایش نصب داشته است. هند با 38.3 فیصد از کل دانلود ها و اندونزیا با 6.4 فیصد بیشترین تعداد نصب را برای این بازی به خود اختصاص داده اند.

Clash 3D

Among US از InnerSloth ، اولین بار است که از آگوست 2020 با 26 میلیون نصب، درجنوری 2021 به مقام دوم می رسد و در رتبه بندی دانلود بازی های موبایل رتبه اول را نمی گیرد. در حالی که نصب ها از اوج تقریبی 83 میلیون در ماه سپتامبر کاهش یافته است، این عنوان بسیار محبوب است و تا 31جنوری 2021 ، 322.5 میلیون دانلود مادام العمر از App Store و Google Play انباشته شده است.

Among us

بعداز Among US بازی  DOP 2 از Say Games ، Sushi Roll 3D از Say Games و Project Makeover از Bubblegum Games در لیست پنج بازی برتر موبایل نصب شده ماه گذشته در جهان قرار گرفته اند.
از نظر درآمد ، Honor of Kings از Tencent با 267.3 میلیون دلار هزینه بازیکن ، پردرآمدترین بازی موبایل درجنوری 2021 بود ، که تقریباً 22 فیصد رشد ازجنوری 2020 داشته است.

Honor of Kings

PUBG Mobile از Tencent دومین بازی موبایل پردرآمد ماه گذشته با بیش از 259 میلیون دلار درآمد ناخالص بود که ازجنوری 2020 نسبت به سال گذشته 26 فیصد رشد داشته است. پس از آن Fate / Grand Order از Aniplex سونی ، Genshin Impact از miHoYo و Roblox از شرکت Roblox در لیست پردرآمدترین بازی های موبایل درجنوری 2021 می باشند.

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#بازی_موبایل
#Clash3D
#AmongUS
#PUBG_Mobile





:: برچسب‌ها: تولید و طراحی سایت درافغانستان , تولید و طراحی اپلیکشن درافغانستان , تولیدوطراحی گیم درافغانستان , تولید وطراحی نرم افزاردرافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدCRMدرافغانستان , اولین دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: