یک فروشگاه اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ (بخش دوم)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 7. تصویر محصول
قرار دادن تصویر محصول در کنار توضیحات آن گزینه ای بسیار ضروری است. کاربران بدون تصویر محصول در اکثر موارد اقدام به خرید نمی‌کنند. تصویر مورد نظر باید از کیفیت کافی برخوردار بوده و ترجیحا تصویربرداری از ابعاد مختلفی صورت گیرد تا تصویر به طور کامل توسط کاربر قابل مشاهده باشد.
تصاویر مورد استفاده شما در عین اینکه از کیفیت بالایی برخوردارند باید کم حجم باشند تا دسترسی سریع کاربر به سایت را با شکل مواجه نکنند.

فروشگاه اینترنتی

8.امکان تخفیف و هدیه
با قرار دادن امکان تخفیف در سایت در قالب تخفیف های گروهی و مدت دار میتوانید مشتریان بیشتری را به سایت جذب کنید. برای مثال این امکان را در اختیار کاربر قرار دهید تا درصورت خرید بیش از حداقل مبلغ مشخص شده از امکان تخفیف مبلغی یا درصدی برخوردار شود.تخفیفات ویژه یا فصلی مورد توجه و استقبال بسیار خریداران قرار خواهد گرفت. این تخفیفات را در صفحه اصلی و در جایی قرار دهید که توجه مشتری را به خود جلب کند.گاهی مشتری شما به قصد خرید محصولی دیگر وارد سایت شما می‌شود اما در ابتدا اقدام به خرید محصولی می‌کند که شامل تخیف ویژه شده است.
هدیه یکی دیگر از آپشن هایی ست که میتوانید در اختیار مشتری قرار دهید. برای مثال در صورتی که مشتری بیش از 5 قلم از یک دسته محصول مشخص خریداری  کند یک قلم از آنها به عنوان هدیه و بدون نیاز به پرداخت برای او ارسال می‌گردد.
هم چنین می‌توانید این امکان را برای مشتری در نظر بگیرد که درصورتی مجموع مبلغ پرداختی او از میزان مشخصی بیشتر باشد از امکان ارسال رایگان محصول برخوردار شود.

فروشگاه اینترنتی

9. محبوب ترین محصولات
با گذشت زمان میتوانید محصولاتی که از محبوبیت بیشتری برخوردارند را شناسایی کرده و آن ها را در موقعیتی که با ورود کاربر به صفحه اصلی به خوبی قابل مشاهده باشد قرار دهید.
هم چنین میتوانید صفحه ای جداگانه با نام پرفروش ترین ها یا با عنوان دلخواهتان طراحی کنید و محصولات پر فروشتان را در این صفحه با کاربرانتان به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین

10.سبد خرید، فرم ورود و فرم جستجو
این سه فرم در سایت شما از اهیت بالایی برخوردارند. برای انتخاب آیکون و امکانات این فرم ها خلاقیت کافی به خرج دهید. در عین حال توجه داشته باشید که باید دسترسی آسان کاربر را به فرم های ذکر شده در الویت کارتان قرار دهید.
هر مشتری برای درخواست سفارش باید در بخش عضویت ثبت نام کرده و در انتها با نام کاربری و رمز عبور خود از طریق پنل ورود وارد شود. امکان دسترسی کاربر به تاریخچه سفارشات خود امکان خوبی ست که میتواند در اختیار وی قرار بگیرد.
توجه کنید فرایند خرید تا درگاه پرداخت نباید بیش از سه صفحه به طول بیانجامد.

فروشگاه اینترنتی

11.شماره تماس و پاسخگویی 24 ساعته
از دیگر اصولی که در هر فروشگاه اینترنتی باید مورد توجه قرار بگیرد امکان پاسخگویی 24 ساعته به مشتری ست. شماره تماس برای ارتباط با بخش پشتیبانی باید در تمام صفحات در حاشیه قرار گرفته و کاربر در هر مرحله بتواند مشکل یا سوال به وجود آمده را به سادگی و در یک تماس با پشتیبانان فروشگاه اینترنتی شما برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی

12. رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی در دنیای امروز نقش بسیار مهمی ایفا میکنند. فروشگاه اینترنتی شما با حضور در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، کانال تلگرام و … بیشتر دیده می‌شود و بسیاری از کاربران از طریق همین شبکه ها به سایت شما ورود پیدا می‌کنند.

صفحه قبلی – صفحه بعدی

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#فروشگاه_اینترنتی
#سایت_فروشگاهی
#طراحی_سایت_فروشگاهی
#شبکه_های_اجتماعی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: