لینکدین LinkedIn
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 این روزها شبکه های اجتماعی زیادی در حال استفاده توسط کاربران می باشند که بیشتر جنبه اطلاع از حال و احوال یکدیگر را دارند. اما شبکه اجتماعی لینکدین، اولین شبکه اجتماعی می باشد که بر اساس روابط تجاری یا کسب و کار ساخته شده است که اولین نسخه این برنامه در سال 2002 میلادی رونمایی شد و از سال 2003 میلادی بصورت رسمی افتتاح شد و مورد استفاده کاربران قرار گرفت.

شبکه اجتماعی لینکدین

 

هیچ فرقی نمی کند که شما مدیر بازاریابی یک شرکت بزرگ هستید یا یک فروشگاه کوچک را مدیریت می کنید یا حتی محصل سال اول پوهنتون هستید یا فارغ التحصیلی که به دنبال کار است! شما می توانید با هر میزان تجربه و سواد از طریق لینکدین به دنبال زندگی حرفه ای که به دنبال آن هستید، باشید و با فرصت های کاری جدیدی را برای رشد شغل خود داشته باشید!

شبکه های اجتماعی لینکدین

 

شما می توانید شبکه اجتماعی لینکدین را به عنوان یک معادل فناوری پیشرفته برای وارد شدن به مشاغل حرفه ای می باشد که در این راستا می توانید با افراد بزرگ در کسب و کارها آشنا شوید و از آنها در خواست کار مناسب با تجربیات خود کنید. از این رو شما با استفاده از اطلاعات تماس یا دایرکت هایی به این شرکت ها می توانید با شرکت های بزرگ آشنا شوید و به آنها پیام دهید. قبل از انجام این کارها توصیه مهمی که می شود این است که تمام تجربیات خود را در قسمت پروفایل خود بصورت منظم و به ترتیب وارد کنید تا این اطلاعات توسط کاربران دیگر قابل خواندن باشند.

شبکه اجتماعی لینکدین

تاریخچه شرکت لینکدین
اولین نسخه لینکدین در تاریخ 28 دسامبر سال 2002 میلادی طراحی و ساخته شد که طولی نکشید این شبکه اجتماعی در سال 2003 میلادی بصورت رسمی افتتاح شد. در اصل این شبکه اجتماعی توسط رید هافمن معروف که وی از اعضای paypal و همچنین Social.net بود تاسیس شد که در حال حاضر مدیر عامل کنونی این شبکه اجتماعی ” داندولف ” می باشد. اما طولی نکشید که طبق گزارشات انجام شده تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ در سال 2013 از 259 میلیون کاربر گذشت که واقعا خارق العاده می باشد!

ریدهافمن

 

با این وجود شرکت بزرگ مایکروسافت از این پیشرفت غافل نشد و در تاریخ 13 ژوئن سال 2016 اعلام کرد که این سایت را به قیمت 26.2 میلیارد دالر را قصد خرید دارد و در نهایت موفق به خرید این سایت بزرگ شد. این روزها شرکت لینکدین دارای دفاتر زیادی در سراسر جهان می باشد که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است. همچنین لازم به ذکر است که لینکدین قابلیت پشتیبانی بیش از 20 زبان زنده دنیا را دارد.

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#شبکه_های_اجتماعی
#لینکدین
#LinkedIn





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , شبکه های اجتماعی , انواع شبکه های اجتماعی , لینکدین , اولین دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: