مزیت ساخت اپلیکیشن موبایل (بخش اول)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 خاطرات بیشتر کاربران در استفاده از گوشی های نسل قدیم مانند نوکیا در استفاده از بازی های آن مانند Snake یا همان مار است. پیشرفت تکنالوژی به حدی با شتاب پیش رفت که در طی فقط چند سال گوشی های ساده و نسل قدیم جای خود را به گوشی های نسل جدید و گوشی های هوشمند داده اند. در این تحولات صنعت و بازار تجارت نیز غافل نماند و از این تکنالوژی به نفع خود یاری جست. با رونق گرفتن و فراگیر شدن طراحی اپلیکیشن موبایل ( نرم افزار موبایل ) و بازی های مختلف برای گوشی های هوشمند شرکت ها و سازمان ها نیز به فکر طراحی اپلیکیشن موبایل ( نرم افزار موبایل ) به صورت اختصاصی خودشان افتادند.

مزیت ساخت اپلیکیشن

 

در این مقاله از اولین دیتا به ۶ مزیت طراحی اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل اختصاصی شرکت ها می پردازیم.

1- تمایل کاربران برای استفاده از اپ به جای وب سایت:
به دلیل کاربری آسان تر، امکانات بیشتر موبایل مانند دوربین به عنوان اسکنر QR-CODE، استفاده از امکان دسترسی آفلاین و دیگر ویژگی ها، طراحی اپلیکیشن موبایل ( نرم افزار موبایل ) محبوبیت بیشتری نسبت به سایت دارد ولی این به مفهوم جایگزینی نرم افزارهای موبایل به جای طراحی وب سایت نیست بلکه به مفهوم مکمل بودن این دو در کنار یکدیگر است.

مزیت ساخت اپلیکیشن موبایل

 

2- ورود به بازار های جدید و افزایش مشتریان:
استفاده زیاد از گوشی هوشمند و در ارتباط بودن افراد با یکدیگر باعث شده است که اگر طراحی اپلیکیشن موبایل یا همان نرم افزار موبایل به صورت حرفه ای و کاربر پسند باشد باعث فراگیر شدن این نرم افزار ها و معرفی افراد به یکدیگر می شود که باعث پخش شبکه ای آن شده و باعث ایجاد یک بازار جدید و مشتریان جدید می شود.

مزیت ساخت اپلیکیشن موبایل

 

3- سهولت در خرید مشتریان:
بر طبق تحقیقات انجام شده مشتریان در لحظه خرید از هیجان احساسی بهره می برند و در لحظه بیشترین اعتمادی که به یک برند پیدا می کنند همان برندی است که بیشتر در معرض دیدشان بوده است و یا آن را بیشتر دیده اند. در هنگام ساخت اپلیکیشن موبایل ( ساخت اپلیکیشن تجاری ) اختصاصی شما یک لوگو طراحی می شود. حال فرض کنید هر روز اسم شما هر روز در جلوی چشم مخاطبین اپلیکیشن شماست. این امر کمک شایانی در زمانیکه مخاطبین شما قصد خرید محصولی شبیه به محصولات شما را دارند می کند و اپلیکیشن شما می تواند اولین انتخاب و راحت ترین انتخاب مشتریان شما باشد.

جهت مشاهده بخش دوم این مطلب اینجا کلیک کنید.

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#اپلیکیشن
#طراحی_اپلیکیشن_کسب_و_کارها
#اپلیکیشن_موبایل
#اهمیت_اپلیکیشن_موبایل





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , اپلیکیشن , مزیت داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: