دلیل داشتن اپلیکیشن
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 شما می توانید با طراحی اپلیکشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدماتتان را برای کاربران به اشتراک گذاشته ،به طوریکه همیشه این خدمات در دسترس کاربران شما باشد.
هرچند داشتن وب سایت ها برای دارندگان کسب و کارها امری ضروری است ولی نمی توانند نیاز به موبایل اپلیکیشن را پر کنند. از مزایای داشتن یک موبایل اپلیکیشن خوب نسبت به سایت می توان به عملکرد آفلاین اپلیکیشن ها، دسترسی راحت تر و سریع تر و همچنین سرعت بالای آن اشاره کرد.

اهمیت داشتن اپلیکیشن

 

حدود هشتادوپنج درصد از زمان کاربران موبایل به استفاده از اپلیکیشن ها سپری می شود. امکان شخصیت بخشی به اپلیکیشن های موبایل بیشتر است نسبت به سایت و به همین دلیل است که آنها در بین مخاطبان محبوبیت بیشتری دارند و کاربران موبایل استفاده از اپ را بیش تر دوست داشته و ترجیح می دهند. هم چنین شما می توانید ز طریق اپلیکیشن داده های زیادی را درباره ی مشتریانتان، سلیقه یشان، خدماتی که بیشتر نزد آن ها محبوبیت دارد جمع آوری کنید ،  بنابراین هرچه داده های بیشتری از مخاطبانتان  گردآوری کنید درک بهتری از آن ها  به دست آورید  و بهتر می توانید مخاطبانتان  را برای خرید قانع کنید و خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنید. هرچه سطح مدیریت رابطه با مشتری وسیع تر باشد، محصولاتی که آنها را به هیجان می آورند را بهتر خواهید شناخت و شما می توانید پیشرفت را در کارتان حس کنید.

اهمیت داشتن اپلیکیشن

 

در آخر می توان گفت مصرف کنندگان باید برای انتخاب خدمات و محصولات شما در مقایسه با سایر رقبا دلیلی داشته باشند. و یکی از مهم ترین دلایلی که شما می توانید مورد انتخاب قرار بگیرید نوع سایت و اپلیکیشن شما است.
پس می توان گفت داشتن اپلیکیشن یک مزیت بزرگ برای کسب و کار شما به حساب می اید که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و اگر از این عصر تکنالوژی عقب بمانید رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت و شما کسب و کارتان توسعه ای نخواهد داشت.

اهمیت داشتن اپلیکیشن

 

تیم اولین دیتا افتخار دارد که با طراحی اپلیکیشن بر روی هر دو پلتفرم اندروید و ios با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت  همراه شما عزیزان باشد.

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#اپلیکیشن
#طراحی_اپلیکیشن_کسب_و_کارها
#اپلیکیشن_موبایل
#اهمیت_اپلیکیشن_موبایل





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: