اپلیکیشن ها چه نقشی در کسب و کار شما ایفا می کنند؟
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای بزنس آنلاین تبدیل شده و داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کار امروزه یک امر ضروری به نظر می رسد. ضمن اینکه اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با استفاده از مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.
امروزه نقشی که موبایل ها در زندگی مردم ایفا می کنند بسیار پر رنگ است . از مهم ترین نقش های  آن نیز می توان به نقش آن  در تجارت آنلاین اشاره کرد  که  تقریبا می توان گفت اکثر مشاغل اهمیت ویژه ی آن  را در بزنس های خود متوجه شده اند. ارتباط میان تجارت و تکنالوژی از زمان های بسیار قبل وجود داشته و ادامه دارد چراکه تکنالوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد و این ارتباط غیر قابل گسستن است.

نقش اپلیکیشن ها در کسب و کار

 

اگر شما هنوز مردد هستید که آیا اپلیکیشن های موبایل داشته باشید یا نه؟  با  ارائه این چند دلیل  که چرا کسب و کار های هوشمند و موفقیت آمیز در حال رشد هستند، تصمیمتان را بعد از خواندن این مقاله خواهید گرفت.

نقش اپلیکیشن در کسب و کار

 

مطالعات به وضوح نشان میدهد ک کاربران گوشی های هوشمند،اپ های نصب شده بر روی موبایل را به برنامه های روی وب سایت  ترجیح می دهند. شما ممکن است متوجه این نیاز نشوید ،اما شما  زمانی  متوجه این نیاز می شوید که مشتریان شما از شما درخواست اپ را دارند.
یک اپلیکیشن می تواند به صورت خودکار اطلاعات و محتوا را به مشتریان خود نمایش دهد.اپلیکیشن، به شما اجازه می دهد بطور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشید و تقاضای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

نقش اپلیکیشن ها در کسب و کار

 

از دیگر مزایای اپلیکیشن های تجاری می توان به برقراری امکان ارتباط دو طرفه کاربر و اپلیکیشن اشاره کرد و همچنین ردگیری نتایج رفتار کاربر با اپلیکشن. راز بزرگ دیگر در زمینه اپلیکیشن های موبایل این است که آنها راه فروش را باز می کنند. یک اپلیکیشن موبایل می تواند موتوری باشد که از مزایای کسب و کار سنتی نیز بهره می برد، مواردی از قبیل رضایت بیشتر مشتری و اگاهی بیشتر از محصولات.

نقش اپلیکیشن در کسب و کار

 

تیم اولین دیتا این افتخار را دارد تا با توجه به نوع فعالیت و سلیقه ی مشتریانش اپلیکیشن مناسبی طراحی کند و با توجه به هزینه ای که می خواهند بکنند بهترین کیفیت را در اختیار آن ها قرار دهد و به آن ها ارائه دهد.

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#اپلیکیشن
#طراحی_اپلیکیشن_کسب_و_کارها
#اپلیکیشن_موبایل
#اهمیت_اپلیکیشن_موبایل





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , اپلیکیشن , اهمیت اپلیکیشن درکسب و کار , مزیت داشتن اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: