فروشگاه اینترنتی اسوس asos
نوشته شده توسط : اولین دیتا

یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور انگلستان فروشگاه اینترنتی Asos می‌باشد که به ارائه محصولات مرتبط با زیبایی و مد می‌پردازد. از امکانات جالب این فروشگاه اینترنتی می‌توان به فروش لباس‌های دست دوم افراد در این فروشگاه اشاره کرد. به این صورت که هر شخصی می‌تواند لباس خود را از طریق فروشگاه اینترنتی برای فروش قرار دهد. در ادامه به معرفی این فروشگاه می‌پردازیم.

فروشگاه اینترنتی asos

 

معرفی و تاریخچه فروشگاه اینترنتی مد و فشن Asos
فروشگاه آنلاین با نام Asos متعلق به کشور انگلستان می‌باشد. دفتر مرکزی فروشگاه ASOS در لندن واقع شده و در واقع دفتر انگلستان آن‌ها اولین دفتری بود که در سال ۲۰۰۰ توسط Brian McBride و Nick Beighton افتتاح شد تا شروع یک تجارت بزرگ و موفق باشد. در حال حاضر این فروشگاه دفاتر و انبارهای متعددی در استرالیا، ایالات متحده، فرانسه، آلمان، اسپانیا، روسیه، ایتالیا و چین دارد و بیش از ۳۰۰۰ نفر به صورت مستقیم برای این کمپنی کار می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی asos

 

هدف از این طراحی فروشگاه اینترنتی در درجه اول جوانان بوده‌اند و تا الان نیز به موضوع جوانان می‌پردازد. ASOS بیش از ۸۵۰ برند و همچنین لباس و لوازم جانبی را به فروش می رساند. درآمد سالانه این فروشگاه اینترنتی در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۱٫۹ میلیارد یورو بوده است. فروشگاه اینترنتی Asosدر زمینه مد و فروش محصولات پوشاک, لوازم جانبی و لوازم آرایشی از معروفترین برندهای دنیا و معرفی جدیدترین محصولات روز دنیا که از نظر سطح قیمت در رده متوسط قرار دارند فعالیت دارد. تقریبا میتوان گفت مشابه وب سایت فروش اینترنتی Aliexperss واقع در کشور چین است. در ابتدا وب سایت این فروشگاه تحت عنوان www.asseenonscreen.com ثبت شد که بعدها با اختصار سازی کلمه AsSeenOnScreen به asos آدرس وب سایت به www.asos.com تغییر نام داد. لوگوی آن نیز بعد از این تغییر نام، در سال ۲۰۰۸ توسط Ben Lewin طراحی شد.

فروشگاه اینترنتی asos

 

دلایل موفقیت فروشگاه بزرگ اینترنتی Asos
این فروشگاه به صورت تخصصی یک فروشگاه همه چیز تمام است و به همین دلیل با سیستم جست وجوی قوی خود توانسته بسیار موفق باشد. از دلایل موفقیت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی سایت و نحوه جستجو و سفارش‌دهی
فروشگاه ASOS کالاهای خود را در دو دسته‌بندی اصلی MEN برای مردان و WOMEN برای بانوان عرضه می‌کند که این دو دسته‌بندی از بالای صفحه اصلی وب‌سایت فروشگاه در دسترس هستند. زیرمجموعه‌های هر دسته‌بندی مثل Boots، Bags، Sunglasses و غیره نیز به راحتی قابل دستیابی‌اند. بنابراین دسته‌بندی منسجمی دارد. همچنین می‌توانید با اعمال فیلترهای گوناگون مثل سایز، رنگ، قیمت و برند به گزینه‌های محدودتری دست پیدا کنید که در نوع خود جالب و کاربردی است. نحوه خرید از آن هم بسیار ساده طراحی شده است و تنها با ایجاد یک اکانت براحتی در این سایت میتوانید محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و یک خرید لذت بخش داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی asos

گزینه‌های تحویل کالا در ASOS
در ASOS مشتری برای تحویل کالای خود با توجه به محل زندگی انتخاب‌های مختلفی دارد.

بازگرداندن کالای خریداری شده
برای بازگرداندن کالای خریداری شده از ASOS ، طبق اطلاعات وب‌سایت این فروشگاه می‌توانید از طریق دفاتر پست محلی اقدام کرد. این یعنی خدمات مشتریان فوق‌العاده خوب!

دیجیتال مارکتینگ
ASOSاز سال ۲۰۰۹ بطور جدی به بحث بازاریابی و مارکتینگ و بخصوص دیجیتال مارکتینگ پرداخته است. فیس بوک، اینستاگرام، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات در توئیتر از بخش هایی است که این فروشگاه اینترنتی بزرگ برای ایجاد کمپیان استفاده می‌کند.

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#فروشات_اینترنتی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , فروشات اینترنتی , فروشگاه آنلاین اسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: