URLچیست؟(بخش دوم)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

URL چگونه بر روی سئو تأثیر می‌گذارد؟
گوگل برای رتبه دهی به وبسایت ها از سیگنال ها و معیارهای متعددی بهره می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که برخی از این معیارها مرتبط با URL شماست. از این جهت آدرس سایت می تواند به صورت مستقیم بر سئو آن تاثیرگذار باشد. البته ممکن است عواملی همچون تجربه کاربری نیز سئو وبسایت را به صورت غیرمستقیم تحت تاثیر قرار دهد.

URL

وجودHTTPS درون URL
وجود پروتکل HTTPS در ساختار یک URL نقش مهمی در بهبود رتبه آن ایفا می کند. از سال 2014 گوگل تدابیری اندیشیده تا وب سایت های دارای HTTPS از امتیازات ویژه ای برخوردار گردند. به عبارتی موتور جستجوی گوگل وب سایت های بدون این پروتکل را ناامن تشخیص می دهد.البته با وجود امتیازاتی که گوگل به این وب سایت ها می دهد و آن ها را امن می داند، بررسی های سایت WooRank حاکی از آن است که تنها 29% این وبسایت ها امن هستند.

HTTPS

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط درون آدرس سایت
در سال های گذشته الگوریتم های گوگل اهمیت بسیاری به استفاده از کلمات کلیدی درون URL می دادند اما تحقیقات اخیر نشان داده اهمیت این امر کاهش یافته و حتی در برخی موارد موجب دریافت نمره منفی برای وبسایت خواهد شد. اما مهمترین نکته ای که باید بدانید بهبود تجربه کاربری است. هنگام ساخت URL توجه داشته باشید که کاربران از ایده شما استقبال کنند. به عبارتی از دید کاربر به آدرس URL بنگرید و از خود بپرسید این کار موجب فهم بهتر کاربر می شود یا نه؟ اگر پاسخ مثبت بود به همین روال ادامه دهید اما در صورتی که تردید کردید، راهکاری جدید برای استفاده از کلمات کلیدی در نشانی وب بیابید.

آدرس سایت

تاثیر URLهای دینامیک و استاتیک در سئو چیست؟
منظور از URL دینامیک، آدرس هایی است که درون یک دیتابس(سرور و یا CMS وب سایت) ذخیره می شوند و زمانی که کاربر به جستجوی مطلبی می پردازد، براساس نیاز کاربر ساخته می شوند. این URLها امروزه توسط گوگل به راحتی شناسایی می شوند و مشکلات گذشته را ندارند. اما نکته مهم توجه به عدم تکرار بودن آن ها در حجم بالای صفحات وب سایت است. تصور کنید یک وب سایت خبری از URLهای دینامیک استفاده می کند و ممکن است بیش از هزار صفحه خبر داشته باشد. ممکن است برخی از این URLها تکرار و یا بسیار مشابه به هم ایجاد شوند.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#URL_چیست؟





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: