به کمک اولین دیتا کسب و کارتان را اینترنتی کنید.
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 با آمدن کرونا و درگیر شدن بسیاری از مسائل با این پاندمیک، شرایط برای کسب و کار ها سخت تر شده است خصوصا این موضوع ضرر بسیار بالایی به کسب و کار های سنتی وارد کرده است. اما این به معنی پایان کار نیست. با اینکه این شرایط همچنان ادامه دارد و با توجه به نکات ایمنی، کسب و کار های حضوری و سنتی به راحتی قادر به فعالیت خود نیستند، همچنان برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی دیر نیست.تیم طراحی سایت اولین دیتا به شما کمک می کنند کسب و کار خود را در دنیای اینترنت راه اندازی کنید. چون همانطور شاید بدانید، کسب و کار های اینترنتی در این دوران نه تنها ضرر چندانی را متحمل نشدند، بلکه مخاطبانی که همچنان دریافت خدمات به شکل سنتی را ترجیح می دادند نیز جذب کسب و کار های اینترنتی شده اند.

کسب و کار اینترنتی

 

مزیت های کسب و کار اینترنتی

دو تا از مهمترین مزیت های کسب و کار های اینترنتی صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. نه تنها لازم نیست که هزینه های مربوط به کسب و کار حضوری را پرداخت کنید، بلکه حتی شما می توانید در خارج از ساعت کاری و حتی در زمان خواب و استراحت نیز کسب درآمد کنید. شاید تا قبل از کرونا این موارد همگی جزو ویژگی های مثبت به حساب می آمدند اما در حال حاضر به علاوه آن، اصول اساسی برای ادامه کسب درآمد صاحبان کسب و کار به شمار می روند. درست است که مردم از این پس کمتر از خانه خارج می شوند اما این به آن معنی نیست که نیاز آن ها به خدمات متوقف شده است. کسانی هم می توانند این نیاز ها را پاسخگو باشند و خدمات و محصولات خود را به دست مشتریان برسانند که همزمان با پیشرفت تکنالوجی حرکت کنند و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

مزیت های کسب و کار اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از بهترین روش ها برای شروع کسب و کار اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی می باشد. تیم طراحی سایت اولین دیتا امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون دردسر کسب و کار اینترنتی شما راه اندازی شود. سایت فروشگاهی این امکان را به مخاطبان شما می دهد که هرکجا که هستند بتوانند محصولات و خدمات شما را خریداری کنند. در این حالت، هم مراحل خرید کوتاه تر می شوند و هم اینکه نکات صحی رعایت می شود.

طراحی سایت فروشگاهی

 

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مزیت های جالبی نسبت به طراحی سایت فروشگاهی دارد. درست است که شاید امکانات موتور های جست و جو و مراحل خیلی پیشرفته را نداشته باشد اما برای مخاطبان شما کار با اپلیکیشن بسیار راحت تر است و با چند اشاره می توانند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. همچنین همانند سایت شما، می توانند محصولات شما را مشاهده کنند و مشخصات آن را متوجه شوند و با شما در ارتباط باشند.

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#ویروس_کرونا
#covid19
#طراحی_سایت_فروشگاهی
#طراحی_اپلیکیشن_فروشگاهی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , کوید19 , ویروس کرونا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: