مزایا استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
نوشته شده توسط : اولین دیتا

شبکه های اجتماعی به مجموعه ایی از گردهمایی های گروهی برای هدف های مختلف از جمله:اجتماعی،تجاری،شغلی و … گفته می شود که یک شبکه ی اجتماعی را به وجود می آورد.شبکه های اجتماعی ساختاری از گره های مرتبط به هم شکل می گیرند که هر گره یک فرد یا یک گروه و یا سازمان است.شبکه های اجتماعی همان نمایش و مطالعه ی بین گروه ها و اطلاعات بین آنها است. فضای مجازی این امکان را می دهد که کاربران اجتماعات جدیدی را تشکیل دهند .

اهداف شبکه های اجتماعی چیست ؟

عبارت شبکه های اجتماعی، به سایت های اجتماعی اشاره می‌کند که برای اشتراکی گذاری محتوا بین یکدیگر، طراحی شده‌اند. این اشتراک گذاری به صورت زنده و بهینه در سطح اینترنت و وب‌سایت مربوطه، انجام می‌شود. امروزه خیلی از افراد تصور می‌کنند که شبکه‌ اجتماعی در واقع نرم افزارهایی هستند که درموبایل هوشمند، نصب می‌شوند. اما واقعیت این است که این نرم افزارها صرفا ابزارهای ارتباطی هستند که خیلی قبل‌تر از کامپیوترهای خانگی آغاز به کار کردند.

منظور از فعالیت در شبکه های اجتماعی چیست ؟

یکی از اشتباه‌های بزرگ کسب و کارها ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و سپس رها کردن آنها است. این کسب و کارها تصور می‌کنند تنها ایجاد یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف، برای بهبود کسب و کار آنها کافی است. صرفا داشتن یک حساب کاربری در پلتفرم‌ شبکه های اجتماعی، به این معنی نیست که فروش و بازدهی کسب‌و‌کار شما ناگهان، افزایش خواهد یافت. حتی ممکن است باز کردن حساب کاربری آن هم بدون فعالیت، باعث تاثیر منفی بر روی دیدگاه مشتریان در مورد کسب و کار شما بشود. واقعیت این است که، اگر شما قصد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را ندارید بهتر است اصلا دکمه‌ی آنها را در وب‌سایت خود قرار‌ندهید.

نمونه ای از شبکه های اجتماعی

راه اندازی شبکه اجتماعی یوتیوب (Youtube)

یوتیوب، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رسانه‌ی تصویری در بین شبکه های اجتماعی مجازی است که در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۵ با همکاری سه کارمند سابق پی پال، تاسیس و بعدها در نوامبر ۲۰۰۶ به قیمت ۱.۶۵ میلیارد دلار توسط کمپانی گوگل، خریداری شد. این وب‌سایت در حال حاضر، بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بازدید ماهانه دارد اما شبکه‌های اجتماعی می توان نمونه یوتیوب را در شبکه اجتماعی ایرانی، آپارات را نام برد.

راه اندازی شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است. این پلت فرم در ۶ اکتبر سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و مالک اصلی اینستاگرام هم، فیسبوک است. تعداد بسیار زیادی از کاربران از این شبکه برای پست کردن تصاویر سفر خود، دنیای مد، غذاهای مختلف و مورد علاقه خود، هنر و سایر موضوعات مشابه استفاده می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام، به واسطه‌ی فیلترهای منحصر به فردی است که امکانات ویرایش عکس و ویدیو را، ایجاد می‌کنند. تقریبا ۹۵ درصد کاربران این شبکه عضو فیسبوک هم هستند و بدین ترتیب شما می‌توانید با یک تیر دونشان را هدف بگیرید. هم اکنون اینستاگرام حدود ۸۰۰ میلیون بازدید ماهانه دارد.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#شبکه_اجتماعی
# شبکه_اجتماعی_یوتیوب





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: