ویژگی های مارکت پلیس - بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

بخش مالی:

در سیستم های مارکت پلیس به دلیل اینکه اساس درآمد زایی برای مدیر مارکت بر اساس کارمزد می باشد، باید بخش مالی به خوبی برنامه ریزی شده باشد. یعنی امکان ثبت اطلاعات مالی برای فروشنده وجود داشته باشد، گزارش های جامعی از درآمدها و فروش به فروشندگان ارائه نماید، وضعیت پرداختی های مشتریان مشخص باشد و در نهایت امکان درخواست واریز توسط فروشندگان وجود داشته باشد. بخش مالی برای خیلی از فروشندگان مهم می باشد و باید در این زمینه به موضوعاتی از قبیل شفافیت اطلاعات فکر کرد و آن را پیاده سازی نمود.

online shopping

کارمزدها:

یکی از مهمترین بخش ها در هر مارکت پلیسی بخش کارمزدها می باشد. این که یک سیستم مارکت پلیس بتواند انعطاف خوبی در این بخش داشته باشد یک نقطه قوت مهم محسوب می شود. یک سیستم مارکت پلیس باید در تعیین کارمزدها انعطاف مناسبی داشته باشد، چرا که در دنیای واقعی کسب و کارهای مختلف دارای شرایط گوناگونی می باشند، همچنین شرایط محیطی دائما در حال تغییر بوده و کسب و کارها را دچار تغییر می کند. بنابراین ما باید با توجه به آن کسب و کار و همچنین عوامل دیگری چون حاشیه سود محصولات و… بتوانیم کارمزد مناسب را برای فروشنده تعیین کنیم تا او هم سود خوبی از مشارکت با ما داشته باشد.

مارکت پلیس

گزارش های پیشرفته:

همواره گزارش ها می تواند تاثیر خوبی بر رشد کسب و کارهای آنلاین داشته باشد. یک سیستم مارکت پلیس باید بتواند با استفاده از گزارش های مختلفی که از میزان فروش، میزان درآمد، تعداد سفارشات، مشتریان و… که به فروشنده می دهد یک دید بلندمدت به او بدهد تا بتواند برای آینده کسب و کار برنامه ریزی نماید. این گزارشات همچنین باعث ایجاد یک اعتماد خوب نسبت به مارکت پلیس می شود.

مارکت پلیس

چگونه یک مارکت پلیس راه اندازی نماییم؟

برای راه اندازی یک مارکت پلیس باید به عوامل مختلفی ازجمله بودجه، نیروی انسانی، تخصص و موارد بسیار دیگری توجه داشته باشید. اما برای شروع طبیعتا صرف هزینه های هنگفت ایجاد یک سیستم مارکت پلیس برای هر کسی مقدور نیست. همانطور که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی متخصصان امر می گویند از CMS های آماده استفاده نمایید و در صورتی که کسب و کار شما بزرگ شد شروع به ایجاد یک سیستم اختصاصی فروشگاهی نمایید.

مارکت پلیس

شما می توانید به آسانی فروشگاه اینترنتی  خود را همراه با یک سیستم کامل مارکت پلیس که تیم اولین دیتا سعی کرده است بیشترین امکانات ممکن را در آن قرار دهد، راه اندازی نمایید!!

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#مارکت_پلیس
#بازاراینترنتی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , مارکت پلیس , ویژگی های مارکت پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: