طراحی سایت شرکتی درافغانستان
نوشته شده توسط : اولین دیتا

فارغ از تمامی تبلیغات و نمایش محصولات یا خدمات به صورت چاپی و کاغذی اگر مدیر شرکتی هستید و یا به فکر تاسیس یک شرکت هستید تا محصولات یا خدمات تان را به نمایش بگذارید اولین قدم در بستر آنلاین وب طراحی سایت با امکانات مورد نیاز معرفی یک شرکت می باشد،طراحی سایت شرکتی به شما کمک می کند که کاتالوگ دیجیتالی مخصوص به خود را با سلیقه و سیاست های خود طراحی کنید و در سطح جهانی به نمایش بگذارید طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای انجام شود که با اطلاعات مفید متنی و تصویری کاربر را به مشتری اولیه مجموعه شما تبدیل کند، می توان به یقین گفت بیشتر افرادی که به دنبال خرید یک محصول یا خدمات هستند پس از پرس و جو از طریق اطرافیان خود به سرچ گوگل رجوع می کنند .

اهمیت طراحی سایت شرکتی

تمامی شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ اشتیاق بسیاری به برند سازی دارند منظور از برند سازی بیشتر دیده شدن و در ذهن مخاطبان ماندن است که منجر به فروش ام می شود یکی ازموضوعاتی که باید به آن بپردازند طراحی سایت است،تا تصویر برند،محصولات یا خدمات و رزومه شرکت خود را به اشتراک بگذارند،بهتر است مخاطبانی که در بستر اینترنت به بازدید ویترین مجازی شما وارد می شوند پس از وب گردی ذهنیتی از برند شما را به خاطر بسپارند.در نظر داشته باشید با طراحی وب سایت از هزینه های گزاف سالانه کاتالوگ های فیزیکی در امان می مانید و خیلی ساده و کم هزینه می توانید اطلاعات وب سایت خود را آپدیت و به روز رسانی نمایید،با داشتن وب سایت فارغ از زمان و مکان به صورت جهانی دیده می شوید و بستری فراهم می شود تا با رقیبان خود به صورت تکنیکی و در شرایطی مساوی رقابت کنید.

روش های طراحی قالب های سایت شرکتی

امروزه با پیشرفت در برنامه نویسی قالب هایی توسط شرکت ها تولید می شوند که دارای پوسته و پنل مدیریت آماده هستند برای استفاده از این قالب ها بهتر است از نسخه ی پرمیوم استفاده شود و برای هر قالب یک لایسنس خریداری و فعال گردد با فعال سازی لایسنس از هک شدن قالب ها که متداول ترین آن هک ریدایرکت هست جلوگیری می کنید و برای آپدیت ها و به روز رسانی های قالب در آینده به مشکل نخواهید خورد قالب هایی که در آژانس خلاقیت آرمیس استفاده می شوند کاملا خارجی هستند و طراحی سایت با وردپرس انجام می شود پس از انتخاب فضای اصلی قالب فارسی سازی انجام می شود و با توجه به صنف کاری مراجعه کنندگان کاستومایز (customize) می شود،معمولا استفاده از قالب ها در طراحی سایت شرکتی زمان و هزینه کمتری نسبت به کدنویسی اختصاصی خواهد داشت و در بعضی مواقع استفاده از آن مشکلی نخواهد داشت.

نکاتی که باید در طراحی سایت شرکتی رعایت شود

زمانی که شما تصمیم می گیرید برای شرکتتان یک سایت طراحی کنید ناخودآگاه خواسته ها و نکاتی در ذهنتان ایجاد می شود. ما پاسخگوی تمام نیازهایتان هستیم.یک سایت شرکتی زمانی اصولی است و به کسب و کار شما کمک می کند که معیارهای یک سایت حرفه ای را با خود به همراه داشته باشد. یکی از اصلی ترین معیار ها درطراحی سایت، ریسپانسیو یابودن سایت شماست. در سایت شرکتی نکته ی مهمی است که تمامی محصولات و خدمات شما در دستگاه های مختلف با سایز صفحه نمایش های متفاوت به شیوه ی یکتا و صحیحی به نمایش گذاشته شود.نکته ی مهم دیگر این است که سایت شرکتی شما قابلیت ارتقا داشته باشد و در آینده شما بتوانید خدماتی مانند قابلیت فروش آنلاینرا به سایتتان اضافه کنید و یا سایتتان را به صورت چند زبانه طراحی کنید.

مزایا طراحی سایت شرکتی

وب سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

۱:ـبه صرفه بودن طراحی سایت شرکتی

۲:ـطراحی سایت شرکتی  برتری نسبت به رقبا

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا

#طراحی ـ سایت ـ شرکتی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: