تفاوت بین Samsung account و Google account چیست؟ بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

قفل Samsung Reactivation lock چیست؟
همان‌گونه که مطلع هستید، در گوشی‌های سامسونگ مانند:  Galaxy S5، Note4 و… با استفاده از اکانت سامسونگ و به کمک برنامه‌ی Find my phone می‌توان اقدام به قفل نمون گوشی‌ها از راه دور نمود. این ویژگی مشابه قفل Find My iPhone در iCloud اپل است. از این ویژگی بیش‌تر در مواقعی که دستگاه دزدیده شده است، برای پاک کردن اطلاعات، پیدا کردن مکان دستگاه، و قفل کامل آن استفاده می‌شود. اما در برخی از مواقع این امکانات دردسرساز شده و باعث می‌شود در صورتی که پسورد یا اکانت سامسونگ خود را فراموش کرده باشید، دیگر قادر به استفاده از گوشی خودتان نباشید!


این مشکل معمولا پس از بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه یا فلش گوشی رخ می‌دهد. به این صورت که اگر گزینه‌ی Reactivation Lock در Security گوشی فعال باشد و سامسونگ احتمال بدهد که گوشی به صورت مشکوکی ریست شده است به صورت اتوماتیک دستگاه را قفل کرده و تا زمانی که، اکانتی را که برای قفل دستگاه استفاده کرده‌اید وارد نکنید گوشی در حالت لاک باقی خواهد ماند.

توجه داشته باشید که این قابلیت چیزی جدا از قفل گوشی با پترن یا پین کد (Pin Lock / Pattern Lock) یا هر روش دیگری که برای فعال کردن دستگاه پس از قفل موقت از آن استفاده میکنید میباشد. این چنین قفلهایی به آسانی پس از فکتوری ریست یا فلش یا وایپ و هارد ریست گوشی (حتی ما بدون این کارها و با حفظ اطلاعات شما هم میتونیم‌ گوشی شمارا باز کنیم!) به آسانی از بین میروند. اما قفل اکانت سامسونگ با چنین اقداماتی از دستگاه آنلاک نمیشود.

غیرفعال کردن Sasmung Reactivation Lock:
در صورتی که هنوز با مشکل قفل دستگاه مواجه نشدید، برای غیرفعال کردن این گزینه از Settings گوشی گزینه Security را انتخاب کرده و سپس تیک گزینه Reactivation Lock یا Find My Mobile را بردارید

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#سامسونگ





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: