کلش آف کلنز (بخش دوم)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

ساختمان‌ها:-

یکی از ارکان اصلی بازی که از ابتدا با آن سروکار داریم ساختمان‌های بازی است. این سازه‌ها می‌توانند حالت دفاعی و منبع داشته باشند. سازه‌های دفاعی نقش اساسی در دفاع از قریه هنگام حمله دشمن دارند و می‌توانند با نیروهای مهاجم وارد نبرد شده و آنها را از بین ببرند. این ساختمان‌ها در ابتدا حالت بسیار ساده دارند مثل توپ و برج کماندار، ولی رفته رفته بسیار قدرتمند و مهلک می‌شوند مثل برج جهنمی و توپخانه عقاب که صدمات شدیدی به دشمن وارد می‌کنند. تالار شهر که اصلی‌ترین ساختمان در تمام بازی است و نابودی آن باعث شکست قریه می‌شود از لول دوازده به بعد دارای سلاح می‌شود و می‌تواند به صورت مستقیم با دشمن درگیر شود. سازه‌های منبع نیز نقش مهمی دارند. آنها با تولید اکسیر بنفش و طلا و اکسیر سیاه و ذخیره کردن آنها، باعث ارتقای کل قریه می‌شوند.

قبیله

در ابتدای بازی یک ساختمان خرابه در گوشهٔ نقشه قرار دارد. با تعمیر آن می‌توان وارد یکی از اجتماعات بازی موسوم به قبیله شد. با پیوستن به قبیله، بازیکن می‌تواند در فعالیت‌های گروهی نظیر جنگ قبیله، چالش‌های چندنفره و لیگ و بحث و گفت‌گو شرکت کند. قبیله توسط فردی به نام رهبر یا لیدر اداره می‌شود. رهبر کسی است که قبیله را ایجاد می‌کند ولی می‌تواند از مقام خود کناره‌گیری کرده و آن را به شخص دلخواه خود بدهد. رهبر برای اداره بهتر قبیله افرادی را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند. این افراد کولیدر نامیده می‌شوند و توانایی شروع جنگ و بیرون کردن افراد و کارهای مختلف را دارند. الدر یا پیشکسوت افراد میان رده هستند که مدتی را در قبیله گذرانده‌اند و توانایی‌های محدودی نظیر اخراج عضوهای معمولی یا ممبرها را دارند.

بررسی بازی کلش آف کلنز

جهت بررسی کلش آف کلنز میتوانید مطلب بررسی کامل بازی کلش آف کلنز را مطالعه کنید، در ادامه خلاصه ای از این بحث را قرار دادیم.یک بازی استراتژیک محسوب شده که در آن کاربر می بایست یک قلمرو اختصاصی برای خود ایجاد کرده و با ابزارهایی که در اختیارش قرار می گیرد اقدام به توسعه آن قلمرو نماید. بررسی بازی کلش آف کلنز نشان می دهد موفقیت در آن بدون اتخاذ یک استراتژی دست غیرممکن است و برای رشد باید برنامه ریزی دقیقی داشت.

معرفی کلی

برای ساخت یا ارتقای سربازها، رئیس بزرگ و برای ارتقاء دادن ساختمان‌های مربوط به لشکر و ساختمان‌های مربوط به طلا نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگهداری می‌شود و بعد مقدار بیشتری از آن را با حمله بدست خواهید آورد. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را ارتقاء داده و به‌شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند .

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کلش_ آف_ کلنز





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: