کلش آف کلنز (بخش اول)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

کلش آف کلنز (انگلیسی:Clash of Clans) یا جنگ قبیله‌ها، یک بازی آنلاین موبایل است که توسط شرکت توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی سوپرسل (Supercell) ساخته و منتشر شده‌است. بازی برای سیستم عامل‌های iOS در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۲ و در گوگل پلی برای اندروید در۷ اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد. کلش آو کلنز یا جنگ قبایل یک بازی آنلاین چند نفره در سبک استراتژی است. در این بازی شما مسئولیت یک سرزمین که بیشتر شبیه یک زمین کوچک است را به عهده می‌گیرید و با گذاشتن انواع ساختمان‌ها و ارتقاء آنها، ده خود را برای دفاع و حمله بهتر گسترش می‌دهید. این دهکده شامل یک زمین دیگر به نام پایگاه سازنده در حالت شب هم می‌باشد که با کشتی به آن جا سفر می‌کنید و آن جا را هم گسترش می‌دهید.

تاریخچه کلش آف کلنز

شاید کمپانی سوپرسل هیچگاه تصور نمی کرد یک بازی روی پلتفرم موبایل از چنین محبوبیتی برخوردار شود. کلش اف کلنز در سال 2012 برای سیستم عامل آی او اس و در سال 2013 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. تاریخچه کلش آف کلنز نشان می دهد ابتدا سازندگان نام Clash Of War را برای این بازی انتخاب نمودند که پیش از انتشار به Clash Of Clans  تغییر پیدا کرد.نقطه پررنگ تاریخچه کلش آف کلنز به سال 2016 برمی گردد جایی که کمپانی سوپرسل 73% سهام خود را به شرکت چینی تنسنت واگذار کرد .

نیروها و طلسم‌ها

برای نبرد با دیگر ده های و شرکت در جنگ قبیله‌ای به نیرو نیاز است. نیروها در پادگان آموزش دیده و آماده نبرد می‌شوند، با ارتقای پادگان می‌توان انواع مختلفی از نیروها را بازگشایی کرد. تمام نیروها در ساختمانی به نام حوزه مستقر می‌شوند. با ارتقای حوزه می‌توان تعداد نیروهایی که برای حمله نیاز است را افزایش داد. همچنین ساختمانی به نام آزمایشگاه می‌تواند سطح و قدرت نیروها را افزایش دهد. برای ارتقاء و استفاده از نیروهای معمولی به اکسیر بنفش نیاز است ولی نوع دیگر آنها که به سربازان دارک معروف هستند .

بازی کلش آف کلنز در آوریل ۲۰۱۳ به‌همراه بازی هی دی (به انگلیسی: Hay day) توانست درآمد خالصی به مبلغ ۲۷۹ میلیون دالر کسب کند. درآمد روزانهٔ این بازی ۲٫۵ میلیون دالر است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد را کسب کرده‌است. نرم‌افزار کاربردی این بازی در دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ نرم‌افزار کاربردی برتر از نظر دانلود بوده‌است. نرم‌افزار کاربردی این بازی سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی بوده‌است .

برای ادامه کلیک کنید.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کلش_ آف_ کلنز





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: