سیستم مورد نیاز بازی PES 2021
نوشته شده توسط : اولین دیتا

سیستم مورد نیاز بازی PES 2021: همانطور که می دانید کونامی (Konami) چند هفته قبل به طور رسمی اعلام کرد که نسخه جدید بازی فوتبالی خود به صورت یک آپدیت و به اصطلاح آپگرید عرضه خواهد شد و کوچک ترین تغییر گرافیکی در بازی رخ نخواهد داد و آنها تمرکز خود را روی نسخه سال 2022، یعنی نسل نهم بازی های ویدیویی گذاشته اند و طی یک تریلر با حضور نیوکمپ (بازسازی شده) و لیونل مسی افسانه ای خبر از موتور گرافیکی جدید خود دادند که در آن تیزر به وضوح پیشرفت خارق العاده گرافیکی و تغییر آن قابل مشاهده و لمس بود.

بهترین سیستم برای بازی پی اس 2021

  1. سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  2. : Intel Core i7-3770 4-Core 3.4GHz :-CPUیا AMD FX-8350
  3. کارت گرافیک: AMD Radeon R9 280X یا NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB (حداقل 4 جیبی کارت حافظه)
  4. حافظه رم: 8 جیبی
  5. حافظه: 40 جیبی فضای خالی جهت نصب بازی در یکی از درایوها
  6. دایرکت اکس: نسخه 11 کافی است اما پیشنهاد می شود اگر پی سی (PC) شما از لحاظ قدرت و سخت افزاری متوسط رو به بالا است، دایرکت اکس را روی نسخه 12 تنظیم کنید.

آنلاین بازی کنید!

همانطور که گفته شد ، سری جدید بازی همانطور که در قسمت GamePlay پیشرفت هایی داشته است ، در قسمت بازی آنلاین نیز شاهد پیشرفت هایی هستیم. در ابتدا لازم است بدانید که Konami بازیکنانی که قصد دارند به صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنند را ملزوم به داشتن اینترنتی قوی و بدون افت سرعت می کند. این اجبار در نگاه اول ممکن است سخت گیرانه باشد اما در اصل برای تجربه ی بازی آنلاین با نهایت کیفیت و سرعت ، متوجه مهم بودن این موضوع می شویم. همچنین از تغییرات بسیار مهمی که در بخش آنلاین PES 2021 میتوان به آن اشاره کرد ، برخورد بازیکنان است که نسبت به نسخه ی قبلی PES 2020 بسیار بهتر شده است.  

توضیحات نهایی راجع به سیستم مورد نیاز بازی PES 2021

همانطور که مشخصات سیستم پی اس 2021 را مطالعه کردید، بازی کوچک ترین تغییری از سخت افزار مورد نیاز نسبت به نسخه قبلی خود، یعنی PES 2020 نداشته و نخواهد داشت و دلیلش هم واضح است اماممکن است نسخه بعدی، یعنی PES 2022 به طور کلی تمامی گیمرها را هیجان زده و در مرحله بعدی شوکه کند، چرا که موتور گرافیکی آن دچار بهبود شده است و اینکه سیستم پیشنهادی و یا حداقل سیستم مورد نیاز دستخوش تغییراتی شود کاملا عادی است.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#PES_2021
# آنلاین_ بازی_ کنید





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: