برترین برند های گیمینگ(بخش سوم)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

کورسیر

کورسیر (Corsair) نیز کمپنی آمریکایی و از جمله بزرگترین برندهای گیمینگ محسوب می‌شود. ماژول‌های رم این کمپنی به ویژه ماژول‌های خانواده ونجنس (Vengeance) و دومیناتور (Dominator) شهرت بسیار بالایی دارند و در بسیاری از رده‌بندی‌های صورت گرفته توسط وبسایت‌های تخصصی، همواره به عنوان بهترین ماژول‌های رم شناخته شده‌اند. دو رقیب اصلی کورسیر در زمینه رم نیز جی‌.اسکیل تایوانی و کینگستون آمریکایی هستند.

 

فنتیک گیر (Fnatic Gear) یک کمپنی انگلیسی است و در زمینه تولید انوع ماوس و ماوس پد، کیبورد، هدست و ایرفون فعال است. البته این کمپنی در اصل یک مجموعه از تیم‌های مختلف و بین المللی بازی‌های ویدیویی است که اقدام به عرضه محصولات شخصی سازی شده خود کردند. محصولات این کمپنی انتخاب بسیاری از گیمرهای سرشناس و معروف همچون جان آستروم، آدام شاه، جکی مائو، جانسن اولفسن، رابین بونکوئیست و فردی جانسون هستند. محصولات این برند در بازار افغانستان یافت نمی‌شوند.

 

انرمکس (Enermax)  نیز کمپنی تایوانی و مشابه زالمن است. محصولات انرمکس نیز شامل انواع کولرهای بادی و آبی، فن، پاور و شاسی کیس، کول پد، هدست و ایرفون است. از جمله محصولات معروف انرمکس می‌توان به فن‌های ماگما اشاره کرد که ضمن بی‌صدا بودن، تا دمای ۸۵ سلسیوس بالای صفر نیز کار می‌کنند! محصولات انرمکس درافغانستان یافت می‌شوند.

 

EVGA یک کمپنی سخت افزاری آمریکایی است که محصولاتش شدیدا در بین گیمرهای حرفه‌ای محبوب هستند. این برند پرفروش‌ترین برند کارت گرافیک در آمریکا و انگلیس است و البته تنها به صورت انحصاری با انویدیا همکاری می‌کند. مادربوردهای این محصول نیز تنها با پردازنده‌های اینتل سازگار بوده و خبری از AMD نیست. محصولات EVGA شامل مادربورد، کارت گرافیک، پاور، لپتاپ‌های بالارده مخصوص بازی، شاسی کیس، انواع خنک کننده‌های آبی و بادی و همچنین فن کیس، ماوس و ماوس پد است.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#برترین_ برندهای_ گیمینگ





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: