برترین برندهای گیمینگ(بخش دوم)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

XPG

این برند گیمینگ زیرمجموعه‌ای از غول نیمه‌هادی ساز تایوانی یعنی ای‌دیتا (adata) است. XPG کوتاه شده عبارت “Xtreme Performance Gear” به معنی «ابزارهای فوق کارا» است. محصولات این کمپنی شامل حافظه‌های SSD رده بالای داخلی در انواع ساتا و M2 و همچنین حافظه SSD خارجی، رم، هارد خارجی، خنک‌ کننده‌ها، ماوس و هدست، هندزفری و… است. در مقایسه با محصولات عادی adata، محصولات XPG کیفیت و کارایی بالاتری دارند. محصولات این برند درافغانستان یافت می‌شوند.

اُورِس

اُورِس (AORUS) یک برند گیمینگ رده بالا از غول سخت افزاری تایوانی یعنی گیگابایت (Gigabyte) است. گیگابایت از بزرگترین و اصلی‌ترین سازندگان کارت گرافیک و مادربرد می‌باشد. محصولات اورس نیز شاهکارهای گیگابایت در زمینه سخت افزاری است و شامل مادربرد، کارت گرافیک، تقوت کننده گرافیکی، لپتاپ‌های مخصوص بازی، ماوس، ماوس‌ پدهای فوق حرفه‌ای مخصوص بازی، کیبورد، سیستم خنک کننده پردازنده، شاسی کیس، هدست و ایرفون،‌ کیف، کول پد لپتاپ و حتی چوکی مخصوص بازی است.

گیمینگ جی سریز

گیمینگ جی سریز (Gaming G Series) نیز متعلق به دیگر غول سخت افزاری تایوانی یعنی msi است و وضعیتی مشابه سری Y دارد؛ به این معنی که یک برند مجزا نیست و در اصل خانوده‌ای از محصولات است. در محصولات بالارده msi، شاهد نماد گیمیگ جی سریز و نشان اژدهای نقره‌ای آن هستیم. محصولات این خانواده شامل لپتاپ‌های بازی، کارت گرافیک، مادربرد، کیس‌های از پیش آماده، مانیتور، ماوس و کیبورد، ماوس پد، کیف، هدست و سیستم‌های خنک کاری است.

شارکون

شارکون (Sharkoon) نیز یک برند گیمینگ آلمانی است که به تولید شاسی کیس و پاور، هارد دیسک داخلی و خارجی، هاب، صندلی گیمینگ، ماوس و ماوس پد، کیبورد، هدست، کیف و دیگر متعلقات مربوطه می‌پردازد. محصولات این برند در افغانستان یافت نمی‌شوند.

وایپر

وایپر (Viper) نیز یک برند گیمینگ متعلق به کمپنی آمریکایی پتریوت (Patriot) است. پتریوت را با حافظه‌های SSD، فلش مموری، کارت‌های حافظه، ماژول‌های رم باکیفیتش می‌شناسیم. این کمپنی در سال ۱۹۸۵ پایه‌گذاری و در دره سیلیکون معروف واقع شده است. محصولات برند گیمینگ وایپر نیز شامل هدست، ماوس، کیبورد، فلش مموری‌های بالارده و همچنین ماژول‌های رم است. محصولات این برند در بازارافغانستان یافت می‌شوند.

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#برترین_برندهای_گیمینگ

برای ادامه کلیک کنید!





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: