تکنالوجی چیست؟
نوشته شده توسط : اولین دیتا

تکنالوجی جزء اساسی زندگی بشر امروزی است. تکنالوجی که امروز در قالب های گوناگون مانند موبایل، اینترنت، تبلت و غیره وابستگی ایجاد و زندگی را متحول کرده است. لذا شناخت مفهوم تکنالوجی به تنهایی نگاه ما نسبت به آن را بینا و عمل مان را پاک می کند. تکنالوجی یا فناوری شیوه و شگرد ساخت و کاربرد ابزار، دستگاه‌ها، ماده‌ها و فرایندهایی است که معضل های انسان را برطرف می کند .

تکنالوجی موبایل

تکناتوجی گوشي هاي هوشمند شکلي از فناوري است که بيشتر در ارتباطات سلولي و ديگر جنبه هاي مرتبط با آن استفاده مي‌شود و از يک شکل از پلت فرم استفاده مي‌کند که درآن بسياري از فرستنده‌ها توانايي ارسال همزمان داده‌ها در يک کانال را دارند. از اين پلت فرم با عنوان و يا کد دسترسي چندگانه نام مي‌برند. اين پلت فرم اجازه مي‌دهد تا بسياري از کاربران از فرکانس‌هاي تک استفاده کنند، زيرا احتمال دخالت فرکانس از دو يا چند منبع را محدود مي کند. اين کانال در طول سال‌ها تکامل يافته است.

دوربین‌های چند گانه با کاربردهای متفاوت

دوربین سه گانه هواوی پی ۲۰ مجهز به رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل، همه ما را شگفت‌زده کرد، اما تکنالوجی های موبایل آتی کاربردی فراتر از عکاسی و فیلم برداری خواهند داشت. به عبارت دیگر، دوربین‌های موبایل سه گانه‌ای که قرار است در گوشی های سامسونگ و اپل سال آینده به کار بروند، بیشتر در زمینه تصویربرداری سه بعدی و مخصوصا فناوری واقعیت افزوده کاربرد دارنددر حال حاضر دوربین گوشی اوپو آر می‌تواند برای ناوبری از طریق ژست‌های حرکتی و دیگر اهداف واقعیت افزوده مورد استفاده قرار بگیرد، اما آن چیزی که اپل از واقعیت افزوده در سر دارد، ورای تصور است، به همین دلیل وجود سه سنسور بر روی ماژول دوربین اصلی آن الزامی است.

نمایشگرهاینمایشگرهای تمام صفحه، بدنه‌های منعطف

رییس سامسونگ به صراحت اعلام کرد در سال ۲۰۱۹، از دو سری S و Note همانند همیشه پرچمدارانی معرفی می‌شود، اما یک سری پرچمدار جدید نیز وارد بازی خواهد شد. این مدیر با تاکید بر تمرکز سامسونگ بر روی استفامت و کیفیت نشان داد بعد از سال‌ها آزمایش، سرانجام نمایشگرهای منعطف می‌توانند در محصولات تجاری به کار بروند. از سال ۲۰۲۰ دو سری پرچمدار نوت و اس ترکیب شده و هر سال، دو گوشی پرچمدار معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها مجهز به صفحه نمایش (و بدنه) منعطف است.

هیجان انگیز ترین تکنولوژی های گوشی های هوشمند در 2019

در سال های اخیر فناوری های گوشی های هوشمند سال های نسبتاً آرامی را تجربه کرده اما ظاهراً سال 2020 قرار است متفاوت باشد. انتظار می رود در این سال شاهد تغییرات قابل توجه در قدرت دوربین ها و استانداردهای ارتباطی این دستگاه ها باشیم. در ادامه قصد داریم به برترین فناوری هایی که امسال شاهدشان خواهیم بود بپردازیم.

#طراحی_سایت_در_افغانستان

#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان

#تولید_گیم_در_افغانستان

#تولید_سایت_ در_افغانستان

#تولید_استارتاپ_در_افغانستان

#اولین_دیتا

#تکنالوجی

#تکنالوجی موبایل





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: