وبلاگ چیست؟ انواع وبلاگ وموارد استفاده آن(بخش اول)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

تعریف وبلاگ
امروزه اصطلاح بلاگ (Blog) بسیار رایج است که به نوعی مختصر شده‌ی web log محسوب می‌شود. وبلاگها بعد از وبسایت‌ ها به وجود آمدند. اصطلاح  Log به معنای ثبت کردن است و وبلاگ، برای ثبت رویدادها و اتفاق‌ها و حرف‌های روزانه ایجاد شد. میتوان گفت، نخستین وبلاگ ها، وب ‌سایت‌هایی بودند که نویسندگان ‌شان آن‌‌ها را به سرعت به‌ روز می‌کردند و هر بار، مطلبی درباره‌ ی روزمرگی‌های خود در‌ آن منتشر می‌کردند.

چرا از وبلاگ استفاده کنیم؟
وبلاگ و وبلاگ نویسی از پدیده های نوین در دنیای پر راز و رمز اینترنت است. هم اکنون صدها میلیون نفر از مردم سراسر دنیا از تمام سطوح اجتماعی و از تمامی قشرها به وبلاگ نویسی روی آورده اند و از طریق وبلاگ نویسی نوشته های خود را در معرض دید عموم مراجعان از اقصی نفاط جهان در دید جهانیان گذاشته اند. وبلاگ برای هر چیزی که شامل برقراری ارتباط یا انتشار اطلاعات در شبکه جهانی وب است استفاده می شود، استفاده های متداول شامل آموزش و استفاده های آموزشی و شرکتی است. وبلاگ شما می تواند یک دفترچه خاطرات شخصی، یک ابزار همکاری پروژه، یک راهنما یا هر وسیله ارتباطی و انتشار اطلاعات در وب باشد.

آیا BlogSpot برای وبلاگ نویسی خوب است؟

بستر Blogger (معروف به BlogSpot) هنگامی که می خواهید وبلاگی را برای به اشتراک گذاشتن افکار خود راه اندازی کنید بسیار مفید است. وقتی برای پول وبلاگ نویسی نمی کنید یا به یک پلتفرم ساده نیاز دارید که به هیچ دانش فنی نیاز ندارد ، BlogSpot بسیار خوب است.

وبلاگ شخصی
وبلاگ شخصی متعلق به نویسندگان فردی است که تجربیات، ماجراها و زندگی روزانه را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. هدف از وبلاگ نویسی شخصی می تواند چیزی شبیه ایجاد یک تفاوت از طریق داستان های مثبت و یا تاثیر برخوانندگان با دیدگاه های خود باشد. وبلاگ نویسان شخصی نیز شامل عکاسانی می شوند که عکس های آنلاین را به اشتراک می گذارند تا پروژه های بیشتری برای عکاسی دریافت کنند.

 

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#وبلاگ





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , وبلاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: