فواید و مزایای طراحی وب سایت در افغانستان
نوشته شده توسط : اولین دیتا

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کار قرار گرفته است. مدیران کسب وکارها میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از جایگاه خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. روزانه هزاران وبسایت در جهان، ده ها وبسایت در افغانستان و احتمالا چندین وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. تیم خلاق اولین دیتا با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

مهمترین ویژه گی وفواید طراحی ویب سایت درافغانستان

  1. تاثیر سایت در اطلاع رسانی:

داشتن یک سایت مانند داشتن یک بروشور است اما با فواید فراوان دیگر. یک بروشور می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از بروشور نیاز به هزینه است اما برای طراحی یک سایت  فقط کافیست هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که  هزاران و یا میلیونها کاربر از جاهای مختلف جهان می توانند بارها و بارها از آن ها بازدید کنند.

2تاثیر سایت در بازاریابی:

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است.

3. دردسترس بودن:

سایت شما با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

4. کاهش هزینه:
بهترین راه برای رشد کسب‌وکار شما این است که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت برای کسب­‌وکارها می توان در نظر گرفت. وب­ سایت بهترین روش کاهش هزینه ­های کسب­‌وکار است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت ناچیز است. بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر وب سایت شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین می­کند.

5. افزایش اعتبار:
امروزه وب­سایت اعتبار کسب­‌وکار شما را افزایش می­دهد. وجود وب­سایت همچنین می­‌تواند آگاهی از نام تجارتی یا برند شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما باید یک وب­سایت برای کسب­‌وکار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. یک مسئله مهم دیگر،  طراحی وب برای حوزه های مختلف اعم از طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، خبری،.. وجود دارد که اگر به این نکته توجه شود، مخاطبان زمانی وارد وب سایت شما می‌شوند باید هویتی از کسب­‌وکارتان را ببینند، نه چیزی که اصلا وجود ندارد. به طور کلی سایت خود را به صرف اینکه یک وب سایتی دارید راه اندازی نکنید.

نکته:
در طراحی وب سایت نحوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به مطلب دلخواه خود دست پیدا کند. نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_انترن





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: