بهترین استارتاپ های جهان Smule
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 Smule یک برنامه موسیقی آمریکایی است که در ابتدا با نام Sing ، Karaoke در سیستم عامل های iOS در سال 2012 و به دنبال آن در سال 2013 در اندروید منتشر شد. Smule تجربه موسیقی خود را گسترش داده و در سال 2016 وب را نیز شامل کرد، البته در حال حاضر در یک قالب مشاوره ای.

جف اسمیت بعد از موفقیت به عنوان کارآفرین متخصص، تصمیم به راه اندازی یک استارتاپ گرفت که به کار تمام وقت نیاز نداشته باشد. زمان کاری اضافی او را از نوآوری باز نداشت؛ او در ایجاد برخی از اولین اپلیکیشن های موبایلی تبادلی که از میکروفون های آیفون استفاده می کرد، موثر بود.
تا به امروز بیش از 350 میلیون نفر از افراد جهان از یکی از محصولات این شرکت استفاده کرده اند.

جف اسمیت، اعتقاد زیادی به کارآفرینی دارد. او به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکارهای زیادی بود و در نهایت در چند مورد نیز موفق شد. بعد از آن به دنبال ایجاد استارتاپی افتاد که وقت زیادی از او نگیرد وتمام ‌وقت نباشد. در سال 2008 پس از این‌که در دانشگاه استنفورد و در رشته موسیقی کامپیوتری مشغول به تحصیل شد، به ‌عنوان یکی از موسسان، شرکت Smule را بنا نهاد. «ما اعتقاد داریم که موسیقی فقط برای گوش دادن نیست. موسیقی برای ساخته ‌شدن، اشتراک‌گذاری، جست ‌وجو، تمرین و ارتباط با مردم است.» این شعاری است که شرکت Smule آن را تبلیغ می‌کند.

این شرکت تعدادی اپلیکیشن برای ساخت موسیقی و سرگرمی بیشتر ساخته است. از طریق این اپلیکیشن‌ها، گروه‌هایی از افراد (با خصوصیات مشابه) پدید می‌آیند و لحظات خوبی برای هر فرد رقم زده می‌شود. امروزه 1.5 درصد از مردم دنیا (150 میلیون نفر) از اپلیکیشن‌های Smule استفاده می‌کنند.
مشغله کاری نتوانست مانع اسمیت، برای نوآوری شود. او در سال 2013 مدرک دکترای تخصصی خود را کسب کرد و در همان‌جا مشغول به کار شد.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#smule
#کسب_و_کار_انترنتیی
#استارتاپ





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , کسب وکار انترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: