بهترین استارتاپ های جهان – Alibaba
نوشته شده توسط : اولین دیتا

ما یون (Ma Yun) معروف به جک ما، موسس و رئیس هیئت مدیره‌ ی گروه علی بابا (Alibaba)، یکی از بزرگ ‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک چین و در حال حاضر سومین فرد ثروتمند کشور چین است. گروه علی بابا (Alibaba) یکی از سایت‌های پیشرو در تجارت الکترونیک است.

جک ما، از آن دسته افرادی نبود که به دنیا می‌آیند تا موفقیت کسب کنند. او در فقر بزرگ شد و شرایط استخدام شدن را نداشت. حتی پس از رد شدن درامتحان ورودی پوهنتون ها، درنهایت وارد یکی از ضعیف ‌ترین پوهنتون های کشور چین شد؛ اما درنهایت با غلبه بر مشکلات، به یک رهبر بزرگ تبدیل شد. پس از دو شکست در حوزه کسب ‌وکار، او به سراغ دوستانش رفت و از آن‌ها خواست تا در Alibaba سرمایه‌گذاری کنند اما کمتر کسی فکر می‌کرد که شرکت آن‌ها به این سرعت پیشرفت کنند و در ادامه شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا برای سرمایه‌ گذاری بیشتر، اعلام آمادگی کردند. در حال حاضر ارزش سهام علی‌بابا بیش از 160 میلیارد دالر است.


تخمین زده می‌شود، سرمایه جک 29.6 میلیارد دالر باشد. او در چین به دلیل حمایت از تجارت‌ها و شرکت‌های استارتاپ و کمک به رشد آن‌ها، مشهور شده است. «جک ما» همیشه تأکید کرده است: «از افراد کوچک حمایت کنید، زیرا آن‌ها در آینده بزرگ خواهند شد. از جوانان حمایت کنید زیرا چیزی را که شما در ذهن آن‌ها کاشته اید، همواره با خود دارند و زمانی که بزرگ شوند، با آن دنیا را تغییر خواهند داد.» نکته جالب توجه این‌که در سال 2016 شرکت علی‌بابا 14.6 میلیارد دالر درآمد کسب کرد.

علی بابا به عنوان یک واسطه بین خریداران و فروشندگان به صورت آنلاین عمل می کند و فروش کالا را بین دو طرف از طریق شبکه گسترده وب سایت های خود تسهیل می کند.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#علی_بابا
#کسب_و_کار_انترنتی





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , کسب وکار انترنتی , علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: