بهترین بازی های سال 2021(بخش دوم)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury یک بازی اکشن پلتفرم از مجموعه‌ی Super Mario است که در تاریخ 24 دلو99 (12 فوریه 2021) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Super Mario 3D World که ششمین بازی سه بعدی این مجموعه محسوب می‌شود، پیش از این در سال 2013 برای Wii U عرضه شده بود. این بازی در واقع دنباله‌ی بازی Super Mario 3D Land بود که در سال 2011 برای کنسول دستی 3DS منتشر شده بود.

Super Mario 3D World

بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits از بازی‌های انحصاری سونی‌ست که قرار بود پیش از عرضه‌ی پلی استیشن 5 منتشر شود اما تا سال 2021 تاخیر خورد. این بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص در رویداد پلی استیشن 5 معرفی شد و قرار است در مدت زمانی محدود در انحصار پلی استیشن باشد. جلوه‌های بصری این بازی و زیبایی دنیای آن باعث شدند که در هنگام معرفی با واکنش مثبت طرفداران مواجه شود.

 

Kena

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 یک بازی آنلاین اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیو Hardsuit Labs و توسط Paradox Interactive در سال 2020 عرضه خواهد شد. این بازی ، دنباله بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines است که در سال 2004 منتشر شد. داستان بازی درباره یک انسان است که در شهر سیاتل کشته می‌شود اما با احیا شدن تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود و حالا باید در شهر خطرناک و پر از خون آشام سیاتل از خودش محافظت کند. او خیلی زود پی می‌برد که شهر سیاتل همیشه تحت سلطه خون آشام‌ها بوده و حالا به یکی از گروه‌های متعدد آن‌ها بپیوندد تا بر سر تصاحب شهر به مبارزه بروند.

Vampire: The Masquerade

بازی GhostWire: Tokyo

بازی GhostWire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی و جادویی‌ست که توسط شینجی میکامی افسانه‌ای ساخته شده است. این بازی توسط استودیو Tango Gameworks، سازنده بازی‌های The Evil Within و The Evil Within 2، ساخته می‌شود که در سال 2010 توسط شینجی میکامی تاسیس شد. داستان بازی GhostWire: Tokyo از جایی شروع می‌شود که 99 درصد از جمعیت شهر توکیو ناپدید می‌شوند و پس از آن ارواح شیطانی و عجیبی به نام «بازدیدکنندگان» (The Visitors) به شهر توکیو حمله می‌کنند. به نظر می‌رسد که پس از وقوع یک حادثه، شخصیت اصلی توانایی‌های خاصی را بدست می‌آورد و حالا سرنوشت مردم و شهر در دست این شخص قرار دارد که با توانایی‌هایش قصد دارد به مبارزه با ارواح شیطانی برود و مردم شهرش را نجات دهد.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#بهترین_بازی_های_2021





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: