بهترین بازی های سال 2021 (بخش اول)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

نسل نهم بازی‌های ویدیویی از راه رسیده و بهترین بازی های سال 2021 را باید متعلق به این نسل دانست. بازیکنان نیز به‌تبع انتظار تجربه‌های جدید و متنوعی را دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی تمام بازی‌های مورد انتظار سال 2021 بپردازیم و جدیدترین اطلاعات و تاریخ انتشار آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین بازی های سال 2021

بازی Hitman 3

لیست بهترین بازی های سال 2021 با بازی Hitman 3 آغاز می‌شود. سومین نسخه از مجموعه بازی Hitman که ساخت آن برای هیچکس مخفی نبود، در رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 معرفی شد. بر اساس صحبت‌های سازندگان، در این بازی شاهد داستانی تاریک‌تر و پیچش‌های داستانی بیشتری خواهیم بود. این نسخه پایانی بر سه‌گانه هیتمن خواهد بود و داستان مامور 47 را به اتمام خواهد رساند.

بازی Hitman 3

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time Remake یک بازسازی از اولین نسخه از مجموعه Prince Of Persia یعنی بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time است. یکی از جنجال‌برانگیزترین‌ عناوین امسال دنیای بازی‌های ویدیویی، معرفی این بازی بود. پیش از آن‌که بازی حتی به‌طور رسمی معرفی شود، اطلاعات و تصاویر آن پخش شد. پس از آن نیز بازی با انتشار یک تریلر معرفی شود که به دلیل سطح بصری و گرافیک پایین‌ خود مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت. انتقادات طرفداران باعث شد سازندگان درباره آن توضیح دهند. کارگردان بازی درباره تغییرات این بازی اعلام کرده است که بازسازی این بازی تنها شامل تغییرات در سیستم مبارزات، دوربین، انیمیشن شخصیت‌ها و موارد این‌چنین است و بازی به داستان و روایت نسخه اصلی وفادار خواهد ماند. 

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

Skulls And Bones

بازی Skull and Bones یکی از بهترین بازی های سال 2021 است که تقریبا 4 سال از رونمایی آن می‌گذرد و بارها تاخیر خورده است. این بازی قرار بود در سال 2018 عرضه شود اما تا سال 2019 و سپس سال 2020 تاخیر خورد. ماهیت گیم پلی بازی Skull and Bones درباره غارت کردن دیگر کشتی‌هاست و تنها روش‌های انجام این کار است که باعث تنوع بازی می‌شود. شما باید به بالاترین نقطه زنجیره غذایی برسید و برای این کار هم لازم است کشتی‌های بیشتری غارت کنید، کشتی خود را به توپ‌های قدرتمندی مجهز کنید و ثابت کنید که لیاقت حاکمیت بر اقیانوس هند را دارید.

Skulls And Bones

Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2 یک بازی پلتفرمر سوم شخص و دنباله‌ی بازی Psychonauts است که در سال 2005 عرضه شد. سازندگان این بازی چند سالی بود که می‌خواستند دنباله‌ای برای بازی بسازند اما دلایل مالی مانع آن شدند تا این‌که پس از چند سال با حمایت مالی طرفداران که نزدیک به 4 میلیون دلار شد، ساخت بازی را آغاز کردند.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#بهترین ـ بازیهای ـسال _2021
# بازی _Hitman 3

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت درافغانستان:طراحی گیم درافغانستان:اولین دیتا:طراحی استارتاپ درافغانستان:طراحی اپلیکیشن درافغانستان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: