دیجیتال مارکتینگ – بخش چهارم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

بازاریابی ویدئویی 
دقیقا ویدئو مارکتینگ ابزاری است در بازاریابی دیجیتال که بیشترین تاثیر گذاری را روی مخاطبان می گذارد. یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی محتوا ویدئو مارکتینگ است. محتواهای ویدئویی خیلی خیلی بیشتر می توانند تاثیر گذار باشند. شاید تا چند سال پیش کسی علاقه ای به دیدن ویدئو ها نداشت. ولی حالا قضیه فرق کرده است. حالا هر کسی دارای اینترنت پر سرعت است. حالا سلیقه ها عوض شده وحوصله ها کم تر شده است. خیلی از افراد هستند که دیدن ویدئو ها را به خواندن متون طولانی ترجیح می دهند.

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات شامل هزینه اینترنتی انواع گوناگونی دارد. نمونه ای از اثر بخش ترین تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی در گوگل است. از طریق تبلیغات گوگل هر سایتی می تواند یک شبه رتبه یک گوگل شود و خیلی زود بازخورد قابل توجهی دریافت کند. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که مشکلی بخاطر هزینه های تبلیغاتی ندارند و خیلی سریع هم دوست دارند باز خورد خوبی دریافت کنند.

تبلیغات اینترنتی

بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ یک ابزار فوق العاده قوی و زودبازده تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال است که متاسفانه خیلی ها در افغانستان به درستی از آن استفاده نمی کنند. میتوان گفت در نظر اکثریت بازاریابی پیامکی برای همه کسب و کارها جوابگو نیست و این تصور اشتباه باعث شده تا خیلی از کسب و کارها نتوانند از آن به درستی استفاده کنند و نتیجه بگیرند.

بازاریابی پیامکی

ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری است که هیچ کسب و کار موفقی را نمی توانید پیدا کنید که از آن بهره نگرفته باشد.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#دیجیتال_مارکتینگ
#شبکه_های_اجتماعی
#بازاریابی_آنلاین





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: