دیجیتال مارکتینگ – بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

مزایای دیجیتال مارکتینگ
با توجه به رشد رسانه‌های دیجیتال و تغییر رفتار دیجتال افراد جامعه، دیجیتال مارکتینگ هر روز بیشترازقبل مورد توجه قرار می‌گیرد. درشرایط فعلی، یک کسب و کار برای اینکه بتواند به حیات خود ادامه دهد و پیشرفت کند نیاز است که با شیوه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ آشنا بوده، تا بتواند بهترین استفاده را از آن بکند. دراین مقاله شما را با مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ آشنا میکنیم.

– رفتار دیجیتالی افراد جامعه
جامعه ما رفتار دیجیتال متفاوتی با سال های قبل دارد. امروزه مردم برای خرید یا استفاده از خدمات، از موتور های جستجو مانند گوگل استفاده می کنند. با توجه به این دیجیتال مارکتینگ مزایای بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی دارد. اما همواره باید نتایج هر دو بازار را بررسی کرده و میزان بازدهی را مشاهده کنیم.

– قابلیت شخصی سازی
از مزایای دیجیتال مارکتینگ قابلیت شخصی سازی تبلیغات برای هر مشتری است. برای مثال ایمیل مارکتینگ را در نظر بگیرید، که در ایمیل می توانیم نام افراد را مشخص کنیم و این عمل کم ترین زمان و هزینه را خواهد داشت.
 زمان جذب مشتری:
در دیجیتال مارکتینگ زمان جذب یک مشتری نسبت به بازاریابی سنتی کمتر است؛ زیرا با توجه به داشتن اطلاعات دقیق و کافی و ترکیب روش ها و ابزار های مختلف، بهینه سازی تبلیغات با سرعت بیشتری صورت می پذیرد. همچنین طبق آمار و اطلاعات میزان تاثیرگذاری بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی بیشتر است.


– میزان جذب مشتری
از مزایای دیجیتال مارکتینگ بالا بودن آمار جلب مشتری نسبت به بازاریابی سنتی است. با هزینه هایی مشابه، می توان تعداد مشتری بیشتری را جذب کرد؛ می توانیم با استفاد از ابزارهایی که در بازاریابی دیجیتال وجود دارد مشتریان بالقوه را مشخص نموده و تبلیغات اثربخش خود را برای مشتریان بالقوه انجام دهیم. اینگونه هزینه های کمتری صرف بازاریابی و تبلیغات می شود.
– دسترسی جهانی
یک وب امکان یافتن بازارهای جدید و تجارت در سطح جهانی را تنها با یک سرمایه اولیه کوچک برای شما فراهم می کند. بازاریابی دیجیتال به کمپین های تبلیغاتی اجازه می دهد در هر قسمت از جهان قابل مشاهده باشد.

– تبدیل شدن به حالت رقابتی
به طورکلی بازاریابی دیجیتال بیان کننده این مسئله است که هرکسب و کاری در زمان  فعلی در چه وضعیتی است و چگونه کار می کند و در آینده نیز چگونه کار خواهند کرد. اگر کسب و کار شما در حال حاضر در رقابت بازاریابی دیجیتال نیست، پس شما از جایگاه خوبی در میان صاحبان کسب وکار برخوردار نیستید. اما با به کارگیری استراتژی های بازاریابی هوشمند و دیجیتال، کسب و کار شما حالت رقابتی پیدا می کند و شما می توانید جایگاه خود را در میان سایر کسب و کارها بیابید.

– افزایش میزان سود دهی
از دیگر مزایای دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) استفاده از تکنیک ها وابزار های دیجیتال مارکتینگ، برای سود دهی فراوانی به صاحبان کسب و کار می باشد.
– هزینه کم
توسط یک بازاریابی دیجیتال به درستی برنامه ریزی شده و هدفمند و موثر می توان مشتریان مناسب را با هزینه بسیار پایین تر از روش های بازاریابی سنتی کسب  کرد.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#دیجیتال_مارکتینگ
#بازاریابی_آنلاین
#ایمیل_مارکتینگ





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: