دیجیتال مارکتینگ – بخش اول
نوشته شده توسط : اولین دیتا

آنچه دراین وبلاگ پوشش میدهیم:
بخش اول – آشنایی با دیجیتال مارکتینگ وکاربرد آن
بخش دوم – مزایای دیجیتال مارکتینگ
بخش سوم – ابزارها وزیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ
بخش چهارم – ادامه بخش سوم

بخش اول:دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ یا Digital Marketing سقفی است که تمام تلاش های بازاریابی آنلاین شما را تحت پوشش قرار میدهد. کسب و کارها از کانال های ارتباطی دیجیتالی مانند موتور جستجوی گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها به عنوان مرجعی برای دستیابی به مشتریان فعلی و آتی خود استفاده می کنند. پس بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده گسترده از تکتیک های دیجیتالی وکانال ها برای ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین است. از وب سایت شرکت گرفته تا دارایی­ های آنلاین برندینگ کسب و کار مانند تبلیغات دیجیتالی، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و… طیف عظیمی از دارایی ها و تاکتیک ها هستند که زیرسقف دیجیتال مارکتینگ قرار می ­گیرند.
بازاریابی دیجیتال به هر شکلی از بازاریابی اشاره دارد که در فضای اینترنت انجام می‌شود.

به طور کلی بازاریابی سنتی به صورت تبلیغات چاپی، ارتباطات تلفنی یا بازاریابی در فضاهای فیزیکی تعریف می‌شود، در نقطه ‌ی مقابل بازاریابی دیجیتال به صورت اینترنتی و الکترونیک رخ می‌دهد. این پدیده گزینه‌های زیادی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد از بسترهایی نظیر ایمیل، ویدئو، شبکه‌های اجتماعی یا فرصت‌های بازاریابی مبتنی بر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده کنند.

در جهان امروز، بازاریابی دیجیتال برای رقابت کسب‌ وکارها و افزایش آگاهی از برند حیاتی محسوب می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد تمامی برندها از وب‌سایت استفاده می‌کنند و اگر چنین کاری نکنند، حضور جدی در شبکه‌های اجتماعی دارند و یا با کمک استراتژی‌های تبلیغات آنلاین در چنین فضاهایی حاضر می‌شوند.

محتوا و دیجیتال مارکتینگ به شکلی گسترش یافته‌اند که مشتریان برای ایجاد شناخت از برندها حتما به سراغ فضای دیجیتال می‌روند. به عبارت دیگر، برای این که یک کسب ‌وکار بتواند رقابتی باقی بماند، باید بتواند دست کم بعضی از جنبه‌های بازاریابی دیجیتال را در خود ایجاد و از آن‌ها استفاده کند.
با اولین دیتا همراه باشید تا در بخش دوم به مزایای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#دیجیتال_مارکتینگ
#شبکه_های_اجتماعی
#بازاریابی_آنلاین





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: