کدام سیستم عامل برای بازی مناسب است؟ (بخش اول)
نوشته شده توسط : اولین دیتا

سیستم عامل عامل جزو ضروری‌ترین نرم‌افزارهای یک سیستم کامپیوتری است و خدماتی را به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد.برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسط‌های برنامه‌نویسی کاربردی یا از طرق فراخوانی‌های سیستم به این خدمات دسترسی دارند.با فراخوانی این واسط‌ها، برنامه‌های کاربردی می‌توانند سرویسی را از سیستم ‌عامل درخواست کنند، پارامترها را انتقال دهند و پاسخ عملیات را دریافت نمایند.

نمونه‌هایی از سیستم‌ عامل‌های موجود عبارت اند از: اندروید، iOS، بی‌اس‌دی، لینوکس، اواس ده، کیوان‌اکس، مایکروسافت ویندوز، ویندوزفون و زد/اواس.

سیستم عامل موبایل

سیستم عامل مناسب برای بازی کدام است؟

اینکه کدام سیستم عامل را انتخاب کنید به علایق شما و انتظارتان از آن بستگی دارد.
اگر عناوین انحصاری برایتان اهمیت ندارد و به بازی های کنونی اندروید راضی هستید، می توانید با قیمتی مناسب از اندروید بهره ببرید. ولی در صورتی که یک گیمر حرفه ای هستید و بودجه خوبی هم دارید، آی دیوایس ها بهترین انتخاب ممکن برای شما هستند.

سیستم عامل موبایل

سیستم عامل iOS

گفتنی است؛ مهم‌ترین نکته برای انتخاب یک سیستم عامل از دید یک گیمر موبایلی، عنوان اختصاصی آن است. بنابراین، باید ببینید که آیا بازی‌های اختصاصی هر سیستم عامل برای شما اولویت زیادی دارند یا نه و بر همین اساس یک تیک سبز به نفع اندروید یا iOS بزنید. اگر بازی‌های اختصاصی برایتان اهمیت ندارد نیز کلا بی‌خیال این سوال شوید و برای انتخاب سیستم عامل موردنظرتان به فاکتورهای دیگر توجه کنید.

سیستم عامل موبایل

با توجه به تمامی آنچه در بالا گفته شد، هیچ کسی به صورت قطعی نمی‌تواند به شما بگوید که کدام سیستم عامل را برای بازی انتخاب کنید. این چیزی است که خودتان باید تشخیص دهید. می‌دانیم که خیلی دوست دارید یک نفر پاسخ این سوالاتان را به صراحت بدهد که کدام سیستم عامل برای بازی بهتر است؟ امّا متأسفانه یا خوشبختانه جواب این سوال برای هر کسی فرق دارد و خودتان باید با خواندن مطالبی که در ادامه می‌آید به تشخیص درستی در این باره برسید.

سیستم عامل موبایل

همانطور که می‌دانید، امروزه تعدادی سیستم عامل در بازار وجود دارند، امّا رقابت اصلی در زمینه گیمینگ میان اندروید و آی‌او‌اس است. به همین دلیل در فرصت حاضر به تشریح وضعیت این دو سیستم عامل می‌پردازیم تا بر اساس این توضیحات خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.ادامه مطلب…

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#برنامه_نویسی_کامپیوتر
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_سایت_فروشگاهی_در_افغانستان
#کسب_و_کار_آنلاین
#سیستم_عامل
#سیستم_عامل_موبایل





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: