انترنت وایفای رایگان – بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

وای فای یک اختراع شگفت انگیزی می باشد که همگان از آن استفاده می کنند و زمانی که رایگان باشد لذت بخش تر و شگفت انگیزتر خواهد بود. اما زمانیکه شما به یک وای فای رایگان در یک مکان عمومی وصل می شوید باید نگرانی های امنیتی را در نظر بگیرید. با اولین دیتا همراه باشید تا درادامه بخش اول نکات ایمنی دیگررا درمورد وایفای رایگان خواهیم گفت.

4- اطلاعات بانکی خود را وارد نکنید
اگر شما می خواهید که به صورت آنلاین سفارشات خودتان را ثبت کنید، فقط باید در یک صورت این کار را انجام دهید و آن هم باید در صورتی باشد که در خانه خودتان با اینترنت خودتان این کار را انجام دهید و در غیر این صورت توصیه می شود به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. اگر شما با یک وای فای رایگان خرید خود را ثبت کنید، اطلاعات شما در آن وای فای ثبت می شود و به راحتی می شود از شما دزدی کرد.

5-URL سایت را چک کنید
شبکه های نامعتبر و جعلی می توانند شما را به سایت ها و وب سایت هایی که شما به هیچ وجه بر روی لینک آنها کلیک نکرده اید، هدایت کنند. برای اینکه دستگاه شما هک نشود، از آن سایت فورا خارج شوید و برای امنیت بیشتر از یک مرورگر ایمن و معتبر استفاده کنید. اگر شما قادر به این نیستید که متوجه امنیت سایت شوید، این نکته را بخاطر بسپارید که اگر URL سایتی معتبر باشد در ابتدا آدرس با https:// بجای http:// شروع می شود. برخی سایت ها مانند Google برای جستجو امن بسیارامن هستند.

6- اطمینان حاصل نمایید که کامپیوتر شما شبکه را فراموش کرده است
هنگامی که شما با کامپیوتر به وای فای رایگان متصل می شوید، به شما یک پیغام میدهد با عنوان اینکه می خواهید شبکه را ذخیره کنید یا خیر. در این صورت حتما در خیر کلیک کنید. اگر بر روی بله کلیک کنید، دستگاهی که با آن وصل می شوید بطور اتومات متصل خواهد شد، بدون اینکه آنرا انتخاب کنید. همیشه به یاد داشته باشید که وقتی از وای فای استفاده نمی کنید، آنرا خاموش کنید.

 

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#وایفا





:: برچسب‌ها: تولیدگیم درافغانستان,تولید اپلیکیشن درافغانستان , تولید سایت درافغانستان,تولید استارتاپ درافغانستان,تولید crmدرافغانستان , اولین دیتا , وایفای رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: