انترنت وایفای رایگان – بخش اول
نوشته شده توسط : اولین دیتا

آیا شبکه های وای فای رایگان امن هستند؟
استفاده از وایفای رایگان هر کسی را وسوسه می‌کند و در بسیاری از مکان‌های عمومی این امکان برای مردم فراهم شده، اما وایفای رایگان شبکه امنی برای انجام بسیاری از عملیات ها نیست، و وارد کردن رمزهای عبور خود ازنگاه امنیتی خطرناک است.
وقتی به وایفای رایگان متصل می‌شوید، هر کسی می‌تواند به راحتی ببیند در حال انجام چه کاری هستید و چه اطلاعاتی را وارد می‌کنید. بهتراست از وایفای رایگان فقط برای گشت زدن در سایت‌های سرگرمی یا جستجوی اطلاعات معمولی استفاده کنید.
دراستفاده از وایفا اگر متوجه به برخی از مسائل امنیتی موجود در گوشی هوشمند و یا دستگاه دیگرتان نباشید می تواند عواقب ناخوشایندی متوجه شما شود. دراین بخش با اولین دیتا همراه باشید تا شما را با 6 نکته مهم در مورد اتصال به وای فای رایگان آشنا سازیم.

1- رمزهای عبور خود را در دستگاه خود ذخیره نکنید
مردم بیشتر رمزهای عبور خود را در دستگاه های خود ذخیره می کنند تا به آنها کمک کنند که دیگر آن رمز عبور را فراموش نکنند و اگر فراموش کردند، مطمئن باشند که در دستگاه شان ذخیره شده است. اما لازم است که بگوییم این کار برای هکرها یک گزینه مناسب برای هک راحت دستگاهی که رمز عبور شما در آن ذخیره می باشد، هست و آنها به راحتی می توانند آن دستگاه را هک کنند.

2- یک آنتی ویروس مطمئن استفاده کنید
یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از اطلاعات شخصی شما از هکرها، استفاده از آنتی ویروس های معتبر و قابل اعتماد می باشد که آنرا می توانید در کامپیوتر وگوشی هوشمند خود استفاده و نصب کنید. با این کار از اطلاعات عمومی شما در مقابل هکرها محافظت می شود.

3- متوجه نام شبکه باشید
هکرها اغلب از شبکه هایی استفاده می کنند که نام آن با شبکه های منطقه یکی می باشد و باهم هماهنگی دارند. اگر از وای فای های عمومی استفاده می کنید، همیشه دوبار نام را بررسی کنید تا دستگاه تان توسط هکرها هک نشوند.

برای ادامه نکات مهم هنگام استفاده از اتصال به وایفای رایگان کلیک کنید

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#وایفا
#آنتی_ویروس





:: برچسب‌ها: تولید گیم درافغانستان+تولید اپلیکیشن درافغانستان , تولید سایت درافغانستان , تولید استارت اپ درافغانستان , اولین دیتا,انتی ویروس , وایفا ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: