کسب درامد از طریق اینترنت - بخش دوم
نوشته شده توسط : اولین دیتا

6. امکان استفاده عاقلانه و هوشمندانه از زمان را فراهم می‌کند

بسیاری از کارمندان فکر یک کسب و کار جدید (مخصوصاً کسب و کار اینترنتی) را در سر می‌پرورانند ولی خودشان بر این باور هستند که فرصتی برای انجام این کار ندارند. آن‌ها تصور می‌کنند که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید شغل اول خود را رها کنند. این در حالی است که ابتدا باید به صورت پارت تایم روی بیزنس اینترنتی خود کار کنید و وقتی به بار نشست و درآمدش با درآمد کسب و کار حضوری برابر شد، زمان آن است که کار کارمندی خود را رها کنید. تنها کاری که باید برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی انجام دهید این است که مهارت‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه بازاریابی اینترنتی را تقویت کنید تا بتوانید جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

کسب درامد از طریق اینترنت

7. کسب و کار اینترنتی نماد انعطاف‌پذیری و عدم محدودیت است

یکی از مسائلی که در مورد کسب و کار اینترنتی وجود دارد که هم کارکنان و هم مشتریان آن از هر نظر آزاد هستند. به عنوان مثال کارکنان فروشگاه اینترنتی حتماً لازم نیست که در شرایط کرونایی، سرما یا گرما به محل کار بیایند و در دفتر کار کنند. این افراد حتی در منزل هم می‌توانند کار و فعالیت و درآمدزایی خودشان را داشته باشند.این در حالی است که فروشگاه حضوری، فروشندگان و مشتریان را ملزم می‌کند که هر روز در یک بازه زمانی مشخص به محل کار بیایند و اصلاً آزادی و اختیار ندارند. بسیاری از افرادی که مبتلا به بیماری کووید-19 شدند، فروشنده کسب و کارهای حضوری بودند.
یکی از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی این است که مادرانی که از فرزندان خود مراقبت می‌کنند هم می‌‎توانند این کار را انجام دهند؛ چون اصلاً نیازی به بیرون آمدن از منزل ندارند. بنابراین کسب و کار آنلاین از هیچ نظر (زمان و مکان) محدودیت ندارد و در هر شرایطی می‌توان از این کار درآمد کسب کرد.
اگر کسب و کارهای حضوری را مد نظر قرار دهید، می‌بینید که این کسب و کارها از هر نظر محدودیت دارند و در روزهای تعطیل هم معمولاً فروشگاه را می‌بندند. این در حالی است که کسب و کارهای اینترنتی در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته به شما خدمات می‌دهند.

کسب درامد ازطریق اینترنت

8 .هزینه‌های انبارداری شامل حال شما نمی‌شود

کسی که می‌خواهد کسب درآمد را به صورت حضوری آغاز کند، باید ابتدا دکان را پر کند و وقتی دکان پر شد، لازم است یک سری کالاها را در انبار قرار دهد. قرار دادن کالاها در انبار مشکلات زیادی از جمله فاسد شدن محصولات، هزینه‌های انبارداری را به همراه دارد.
گاهی اوقات کسب و کارها واقعاً از پس هزینه‌های انبارداری برنمی‌آیند و همین هزینه‌ها است که کارآفرینان را به ورشکستگی می‌رساند. از این رو کارآفرینان هوشمند سعی می‌کنند زیر بار هزینه انبارداری نروند. کسب و کار اینترنتی به ما این امکان را می‌دهد که وقتی مشتری خرید خودش را در سایت ما ثبت و هزینه را پرداخت کرد، سراغ تأمین کننده برویم، کالا را از او بخریم و بدون نیاز به انبار کردن، برای مشتری ارسال کنیم. در این روش هیچ هزینه‌ای برای انبارداری پرداخت نخواهیم کرد.

9. امکان کار کردن از خانه برای کشورهای خارجی را فراهم می‌کند

در حال حاضر طراحان گرافیک، تولیدکنندگان محتوا، متخصصان سئو و برنامه‌نویسان می‌توانند با راه اندازی یک سایت و ارائه سی وی خود به مخاطبان آن‌ها را به سمت خود بکشند. به عنوان مثال برخی از طراحان گرافیک، برنامه‌نویسان یا متخصصان سئو دارند با سایت‌های خارجی فعالیت می‌کنند و درآمدشان به صورت دالری است. داشتن درآمد دالری یکی از آرزوهای متخصصان مختلف است.
جالب است که خیلی راحت می‌توانید در منزل بنشینید ودرآمد کسب کنید. اصلاً نیازی نیست که پا از خانه خود بیرون بگذارید. پیامها امکان برقراری ارتباط با مجموعه‌ها و افراد مختلف در داخل و حارج از کشور را فراهم می‌کند و ما اگر بتوانیم به این ابزارها متوسل شویم، قطعاً موفق خواهیم بود.

کسب درامد از طریق اینترنت

10. امنیت شغلی بی‌نظیری در اختیار شما می‌گذارد

یکی دیگر از مزایای مهم کسب و کار اینترنتی این است که در هر شرایطی (حتی در دوران شیوع بیماری کووید-19) به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. وقتی شرایط کرونا بر کشور حاکم شد، بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی هم تصمیم گرفتند اپلیکیشن طراحی کنند و در اختیار مشتریان خودشان قرار دهند. این نشان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌تواند جلوی رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی را بگیرد و به امنیت شغلی حاصل از آن لطمه‌ای وارد کند.
این در حالی است که آن دسته از کسب و کارهای حضوری که از اینترنت استفاده نمی‌کردند، ضربه سختی خوردند. وقتی محدودیت‌های مربوط به رفت و آمد اعلام شد، بسیاری از این کسب و کارها تعطیل شدند و به همین خاطر به شدت ضرر کردند و کارکنانی که در این فروشگاه‌ها کار می‌کردند هم عمدتاً بیکار شدند. بیکاری این افراد به خانواده‌ها و جامعه آسیب زیادی وارد کرد. این در حالی است که اگر کسب و کارها اینترنتی می‌شد، آسیب‌های ناشی از بیماری کووید-19 به شدت کاهش می‌یافت و زندگی افراد کمتر تحت تأثیر قرار می‌گرفت.

قبلی – بعدی

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#برنامه_نویسی_کامپیوتر
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_سایت_فروشگاهی_در_افغانستان
#بازاریابی_آنلاین
#فروشگاه_اینترنتی
#کسب_و_کار_آنلاین





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید استارتاپ در افغانستان , تولید گیم در افغانستان , تولید CRM در افغانستان , موبایل های هوشمند , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , تجارت آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: